• Amejuli

Vilka saker tycker ni får kosta mer?

Vwt inte om jag alltid tänkt så mycket men vi har det som har varit svårt att hitta eller haft lite tid att fixa få kosta. Helt enkelt för att underlätta det för oss. Men har vi sprungit på fynd har vi i första hand tagit det.

Jag har nog lagt lite extra pengar på min ring (som jag själv sparat lite extra till...)
    Tårtan var jag också lite petig med eftersom jag gillar att baka och dekorationerna har också fått lite extra utrymme då jag gillar att pyssla.

I övrigt är jag varken mat-, lyx- eller klänningsmänniska. Klänningen blev ändå rätt dyr men det var för att jag tydligen var sent ute (jag trodde jag var i god tid) och blev stressad. Ångrar verkligen att det blev så mycket på den.

• Amejuli
    Amejuli skrev 2011-07-06 14:31:25 följande:
    Vwt inte om jag alltid tänkt så mycket men vi har det som har varit svårt att hitta eller haft lite tid att fixa få kosta. Helt enkelt för att underlätta det för oss. Men har vi sprungit på fynd har vi i första hand tagit det.

Jag har nog lagt lite extra pengar på min ring (som jag själv sparat lite extra till...)
    Tårtan var jag också lite petig med eftersom jag gillar att baka och dekorationerna har också fått lite extra utrymme då jag gillar att pyssla.

I övrigt är jag varken mat-, lyx- eller klänningsmänniska. Klänningen blev ändå rätt dyr men det var för att jag tydligen var sent ute (jag trodde jag var i god tid) och blev stressad. Ångrar verkligen att det blev så mycket på den.
    Så jag skriver. Första meningen ska förstås vara: Vet om jag har tänkt så mycket men vi har PRIORITERAT det som...

jaja, man kan inte vara perfekt jämt... :-P
  • Amejuli
    Rollon skrev 2011-07-06 15:09:23 följande:
    Vart gifte du dig? Stockholm? Letar bra catering med personal och troligen porslin.
    Hej. Jag gifter mig i sthlm. Jag var ute sista sekund. Jag gifter mig om tre och en halv vecka och bokade i helgen. Jag bokade då Paul Degen som jag tyckte kändes väldigt proffsig och kunnig men ändå inte allt för dyr.
    Jag kan återkomma med recension sen om du inte har bråttom?

Lycka till!
Svar på tråden Vilka saker tycker ni får kosta mer?