Vilka saker tycker ni får kosta mer?
För oss är maten och servicen de dyraste posterna. Vi tycker att det är viktigt att få god mat som alla tycker om och vi vill ha professionell personal så vi slipper oroa oss för det. Det är klart värt det. Så satsar vi även på äkta fin champagne då min blivande är fransman och tycker att det är viktigt.
Fotograf var vi beredda att lägga mycket på eftersom det är viktigt att ha fina foton från den största dagen i ens liv, men så erbjöd min bror sig att fota oss. Han är nästintill professionell fotograf, är mycket noggrann och petig med sina foton och tar kanonbilder så där sparade vi in många tusenlappar.
Jag vill gärna vara vacker på kin bröllopsdag och unnar mig att ta hem en sminkös/frisör som fixar iordning mig. Naglarna däremot ska jag bar fila till lite själv och ha på genomskinligt nagellack.
Kläderna till oss båda spräckte vi budgeten på, men så har vi också kläder som vi känner ss väldigt vackra i.
Min bukett är enkel, hade som maxbudget 1000 kronor, men den plus corsage kommer att gå på max 800.