Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Fotograf eller inte fotograf?

En tanke bara: Även om ni har någon ni känner som fotar er så blir det ändå problem om det regnar, ni kan ju inte vara ute då heller! Har ni en fotograf med en studio så vet ni garanterat att ni har någonstans att ta vägen. Det behöver ju inte vara någon dyr heller, vi ska ha en hobbyfotograf (fast funderar på att ha en lite dyrare till själva porträtten, men det är en som vi känner så vi får rabatt.) Hon vi ska ha heter Elin Olsson och tar 1000 kr i startavgift och 500 kr i timmen, så om ni bara tar en timme så blir det ju inte så dyrt. Beror ju på var ni bor så klart, hon utgår från Halmstad, men det finns säkert billiga alternativ i hela landet! Hennes hemsida är iaf elinolsson.se :)

• förlovadflicka
    Future Mrs S skrev 2011-07-07 20:20:50 följande:
    Ni får mig verkligen att fundera men jag känner mig inte säker åt något håll... :S
    Ole dole doff känns ungefär lika säkert just nu.. :(

Fattar inte att jag inte bara kan bestämma mig... :/

Är det ingen som inte haft fotograf men ändå inte ångrat sig?
    Jag tycker att man ser väldigt stor skillnad på bröllopsbilder som folk lägger upp på facebook. Man ser direkt om det är en amatör eller ett proffs som tagit bilderna...
  • förlovadflicka
    Salat skrev 2011-07-08 10:21:53 följande:
    Vi hade Elin Olsson och vi blev jättenöjda! För fem min sedan skrev jag ett inlägg om just en duktig fotograf, gissa vilken
    Är ni med på hennes hemsida? Om inte, kan inte du mejla lite bilder till mig, tycker det är kul att se :) cellistkvinnan@hotmail.com
Svar på tråden Fotograf eller inte fotograf?