Inlägg från: cstehn |Visa alla inlägg
  • cstehn

Svart,rosa,vitt tema

Hej, jag och min kille ska gifta oss nästa sommar och kollar redan nu för fullt på olika färgteman. Jag har tänkt ha svart,rosa och vitt tema.

Har någon lite tips på dukning och dekorationer , inbjudningar m.m.

Har även tänkt ha svarta tärn klänningar med rosa band i midjan, har någon haft något liknande som kan dela med sig av lite bilder och tips?

Puss och kram

• Svar på tråden Svart,rosa,vitt tema
  • cstehn

Åh gud vad fina saker ni båda kommer med!!! Tack så hemskt mycket har redan fått lite fler idéer
    Har tänkt den här klänningen kanske med svart band i midjan.
    Joo
    Och rosa liljor och orkedéer

Tänkte ha sånna här frigolit bokstäver i svart
    Bords dekorationen har jag tänkt göra så här. Väldigt mycket p.g.a att jätte många i min killes krets är väldigt alergiska och då kan man ju ha blommor men man känner inte doften.

Har tänkt ha svarta löpare på bordet också

Inbjudningskorten tänkte jag nåt sånt här
    Fast vitt papper svart band i mitten samt ett smalt rosa band  att knyta istllet för det svarta samt våra monogram.inbjudan 2
    Ja det är lite av vad jag har tänkt hittills

• cstehn

Hej pinkgrape!!! Jätte fina saker verkligen!!! Klänningen är super vacker och inbjudningskorten är helt otroliga

• cstehn

Hej Bridezilla!!!!! Ja gör det lägg upp massa bilder på allt så vi får se. Hittade de där bokstäverna på ett par bloggar den ena tjejen hade betalat 600 kr för 13 st omålade bokstäver. Killen heter tydligen Andres och jobbar i GBG andresreklam@hotmail.com jag tycker dom e vrålsnygga ska Defenetivt beställa hoppas du får ett underbart bröllop

• cstehn

Jag känner lite tvärtom att det är mera svart och vitt i min tilltänkta dukning och inte så mycket rosa. Har du några bilder på det du har tänkt ut?? Kram kram

Svar på tråden Svart,rosa,vitt tema