Okey onödigt eller inte så tror jag att gästerna kommer tycka att det är mysigt att se våra skyltar den sista biten innan dom kommer fram.. Så jag har med hjälp av M2b gjort skyltar till oss idag.
Tog utepanel som var grundmålad vit redan och m2b sågade dom i lämplig storlek och vinkel på ena sidan sen målade jag dit våra namn och ett hjärta, och vi satte på ett litet hyllplan där vi tänkte ställa antingen en marshall eller ett gravljus om det regnar, kanske verkar makabert men dom tål ju regna iallafall ;D
Jag bjuder på en bild, dock har vi inte satt dom på någon pinne än och dom står på tork just nu. Tror att vi kommer fästa dom på armeringsjärn som vi sen bankar ner i marken.
Övervägde läänge om vi skulle sätta "hyllplanet" under eller kant i kant på skylten (hoppas ni förstår hu jag menar) men valde till slut att ha det så här för annar kommer marshallen/ljuset att sticka upp för högt, tror att detta blir snyggast när dom väl är uppe ;)
Känner mig faktiskt nöjd, lite bridezilla och ville ha dom perfekta men lite kladd och kludd får jag väl stå ut med, m2b försäkrade mig om att det inte ser ut som ett dagisbarn har gjort dom ;D