• Chicita

Gör egna "vägskyltar"

Nu kommer jag in som en trist partypooper...
    men det är inte meningen. Vägskyltar är jättebra.
    Men om ni gör såna som är lätt flyttbara så bör ni komma ihåg att även andra kan flytta på dom...

Ge gästerna en riktigt bra vägbeskrivning, skriv ut från Eniro eller liknande. Ställ gärna ut skyltar som komplement men har dom en karta eller vägbeskrivning så hittar dom även om någon lustigkurre har vänt/flyttat/ tagit bort skylten... 

• Chicita
    Future Mrs S skrev 2011-07-11 22:08:02 följande:
    Okey onödigt eller inte så tror jag att gästerna kommer tycka att det är mysigt att se våra skyltar den sista biten innan dom kommer fram.. Så jag har med hjälp av M2b gjort skyltar till oss idag. 

Jättefina Glad
    Och om det är mig du vänder dig till med meningen jag lämnade kvar i ditt inlägg, så skrev jag aldrig att det var onödigt med skyltar. Jag antar att det är mig eftersom jag är den enda som påpekat något negativt alls nämligen Flört
    Jag har viss erfarenhet av skyltar eftersom jag många gånger har skyltat upp till utställningar, hopptävlingar och annat. Och det verkar som att många tycker att det är jättekul att vända skylten och låta folk åka fel...

En variant kan vara att ni skickar iväg någon som hittar ett par minuter i förväg så kan dom vända tillbaka skyltarna ifall någon har flyttat på dom Glad 
Svar på tråden Gör egna "vägskyltar"