Öviksbrudar 2012
millan det är dags för en ny umeå fika om du är sugen den 24 kl. 13.00
millan det är dags för en ny umeå fika om du är sugen den 24 kl. 13.00
går det som sist så är vi nog kvar har du kvar mitt nummer så du väll kolla av när du är på väg?
11 dagar kvar och paniken börjar komma lite smått...
Nu är jag gift tack för grattisen Hipo och Lilja.
Det va totalt kaos dagarna innan med sena nätter, kom försent till frisören men sen gick det bara uppåt. blev en fantastisk dag, trots små missöden och att solen lös med sin frånvaro. Frisören hon va helt underbar och tålmodig och bidrog till att morgonen blev en väldigt trevlig uplevelse. Prästen höll en fin och varm cermoni. Min överraskning till min man i kyrkan blev väldigt lyckad vilket va kul efter allt smusslande
kvällen blev bra, det mesta flöt på bra, fina tal, gäster som var glada och bidrog till en kanonstämmning, de ordnade med nån lek för oss vilket var lagom. överlag va det en super dag med mkt kärlek som tog slut alldels för fort.
väntar nu på bilderna ifrån fotografen. Millan jag tror du kommer bli jättenöjd, han fick en att slappna av och känna sig bekväm, samt att han var väldigt lyhörd. fick se bilderna i kameran och han var riktit duktig på att trolla med ljuset det lilla vi såg i alla fall.
slänger upp en bild som en kompis tog.