Öviksbrudar 2012
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
klart tjejen kan ha svart, svart är alltid snyggt, passar inte min tärna i den röda färgen på klänningen jag har köpt så får det bli svart till henne...
härligt va ju kanon pris va det för lokal?
jag tänker likadant jag ska ringa och dubbelkolla med han ja boka lokalen av innan jag skriver inbjudningskorten.
lilja din klänning är riktigt snygg har du fått hem den?
jag har den här hängandes hemma, jag kommer att sy på lite vinröda kristaller óch byta ut snörningen till vinrött tror jag i alla fall, min hade lite mindre bling än på bilden så jag kan lägga på lite utan att det blir för mkt.
vad blev det för klänning för dig teah? nyfiken i en strut
vi kommer ha en budget på ca 30-35000 för ca 40 gäster, ingen resa in räknad i det, den blir nog senare. det är samma för oss mat och dryck blir dyrast. Nej jag tycker inte att det är fult med bag in box till middan, vi kommer ha det, tyvärr kan jag inte ge några tips men ska själv få några av ett riktigt vin proffs så då kan jag dela med mig är inget större fan av vin själv. vi kommer ha vinet i Ikea vaser Snärtig, ett vinrött sidenband runt blir dropp skydd, då får alla sin egen lilla "flaska" sen kommer tjejerna som ska servera kommer att fylla på små flaskorna/vasarna hela tiden så det alltid finns nya att hämta. en sån rymmer ca två glas eller ett överfullt :)