Öviksbrudar 2012
Har funderat på en liten ask med choklad i, men jag vet inte...
vi funderar på om sambon "bara" ska ha kavaj, med en färgglad slips och kanske en sån där näsduk. Vi ska ha grönt/rosa/vitt som tema, och hittade nu en cool grön färg på en slips, måste bara höra vad sambon säger
vad kul, jag har också varit där och provat, gillade en klänning men måste testa lite fler innan jag bestämmer mig. Provade också en Nixa men vet inte vad den hette (dom vill ju helst inte säga det), men den var i Ivory, och jag hoppsas att den finns kvar eller åtminstonde går att beställa, om jag nu kommer att ångra mig.
Nu är jag i Övik under helgen. Gick över till grannarna för att prata lite (dom blir bjudna på bröllopet), dessa grannar har jag växt upp med, hon var min lärare på högstadiet och han övningskörde jag med. Men iaf så frågade jag dem om dom kände någon med nån fräck bil. Hans svar blev "oroa dig inte, det fixar jag", så det känns ju skönt att veta att man har någon som kan hjälpa en med det
undrar om jag har frågat detta tidigare, men ska ni ha brudnäbbar?? vi funderar fram o tillbaka, ser det konstigt ut att inte ha??
skönt att man i såna fall inte blir ensam om den saken...funderar på att INTE ha det, men måste fundera ett litet tag till.
Nu har vi ringt och f¨rågat min gamla dagmamma ang maten och hon ville gärna ställa upp, så nu är ännu en sak ur världen
vilken tur all hjälp man kan få är ju välkommet
om du kollar upp det får du gärna meddela om dom var nått bra
Här har det varit lugnt i flera dagar, men ska ringa angående lokal imorgon, hoppas bara att dom svarar, för jag fick ett tips om att semestern var slut imorgon för deras del...
Vad härligt jag ska prova klänning den 30/8 och nästa gång jag åker till föräldrarna ska jag besöka JS. Kommer nog avvakta till hösten då det är rea, innan jag köper klänning. Trots att jag så gärna vill ha sommar läääänge kommer det att bli en rolig höst att se fram emot.
Berätta sen vad dom sa på Veckefjärden. Vi funderade också först på den, men vi har nog inte dom pengarna. Försökte ringa idag ang den lokal vi funderar på, men det blev bara telefonsvarare så jag får ringa imorgonbitti istället...