Öviksbrudar 2012
Hej hoppas julen varit bra för er, tänkte bara önska ett bra slut på detta år och gott nytt år, snart kliver vi in på "rätt sida" av nedräkningen till vår, sommar och bröllop
Hej hoppas julen varit bra för er, tänkte bara önska ett bra slut på detta år och gott nytt år, snart kliver vi in på "rätt sida" av nedräkningen till vår, sommar och bröllop
alltid kul att se hur det går för er andra jag har okså varit på IKEA och shoppat loss till bröllopet massa knoppa lakan, skålar och vaser och ljuslyktor. sen har jag köpt hem lite nytt material så jag kan exprimentera med naglarna så de blir bra till bröllopet. skickade ut inbjudningskorten som jul kort vilket är i väääääldigt god tid men det har redan börjat trilla in svar
inte den bästa bilden dock, sedan la jag ner rätt mycket tid på att dekorera kuverten men de tog jag ingen bild på, på insidan har vi skrivit ut själva texten på ett papper som återkommer på alla andra saker sedan tog jag en brun stämpeldyna och drog längs kanterna bblir jätte effektfullt och fint. Vi har bjudit 38 st.
vad perfekt att få bort en sådan sak, gör ändå en hel del för helheten
härligt att det verkar lösa sig med restaurangen, sambon frågade i går hur det gick för er.vi har bokat en kille som heter fredrik, fotogenisk.se/ har inte träffat han än. han verkar ta på sig några bröllop per år.
åh underbart med Hawaii
Oj vad dagarna har gått. Fullt upp hela veckan.
Förutom att inbjudningskorten håller på att tillverkas så känns det som om att man har fastnat. Ska fixa med en önskelista den här veckan. men annars är jag lite fast. Drömmer mardrömmar om att man ska gifta sig men ingenting är klart :p Hur går det för er andra??
haha jag känner igen det, drömmer om massa olika saker som går snett. men tänker att man kanske betar av det då och slipper det på riktigt sen
hur ska inbjudningskorten se ut?
vi skickade iväg hindersprövningen i fredags kändes "på riktigt" då. Sen försöker vi börja spåa på inköps litsa för alkoholen, ska till Tyskland i påsk. väntar på att få hem pyssel till glasmarkörer annars står det rätt still här med. Hur långt innan har ni tänkt träffa fotografen och stämma av?
Låter fint, ja lägg gärna ut bild sen.
Det blev så att sambon tog mitt, han släpper sitt helt. Tror att det som är mellannamnet behöver man inte skriva ut men jag är inte helt hundra.
Vi har gjort en tabbe vi ska ut och resa i augusti och bokade biljetterna i hans nya namn för vi tyckte att det var så mkt tid kvar och att allt skulle hinna ordnas innan dess. Men är väldigt tveksam till att namnbyte och nytt pass hinner bli klart från den 30 juni till 5 aug.