Millan1984 skrev 2012-04-20 09:40:39 följande:
Hur många gäster har ni bjudit?? Bjuder ni barn?? För oss är det inga problem men vi vill ju gärna att föräldrarna kan stanna länge också...Vad kul, du får visa en bild framöver när du har ringen på fingret
Ja, bakslag är sjukt jobbigt. Man går ju redan med en massa i huvudet och vill ju gärna kunna släppa allt eftersom.
Har ju frågat förut, men var ska ni köpa papprena till festhäfte/vigselhäfte?? Jag går fortfarande och funderar på tjockleken på pappret och vet inte vilka man ska välja...
Vi har bjudit 70 pers. och har vid det här laget två avhopp. Har sista osa. 24 maj, så det är ju en månad kvar. Ska ta tag med matbestyret på måndag, så jag kan sova lugnt :S
Tror vi skriver ut festhäftet på vanligt papper, får se om man tar något kraftigare papper till kyrkan.
Bild kommer så fort jag fått ringen, skulle ta en åtta veckor innan den kommer. Tror de gör på beställning, men det känns sjukt bra!! :))
Försöker gå in skorna, men de klämmer nå j-t när man haft dem på en stund. Hoppas de ger med sig annars måste jag byta, och dey vill jag inte!
Hur går det för er andra?