• Millan1984

Öviksbrudar 2012

Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

AnnLi - 16 juni

hgjs - 30 Juni

lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

Hipo1 - 28 juli

Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

Jeeda7 - 25 Augusti

• Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • AnnLi

AnnLi - 16 juni

hgjs- 30 Juni

lilja- 21 juli

Millan1984- 11 Augusti

• lovemealways

lilja: Visst är det så!!! Nu är jag gift och det var den underbaraste dagen någonsin! Känslan av att gå in i kyrkan och se alla bekanta ansikten är obeskrivlig. Att lova sin älskade att vara honom trogen tills döden skiljer oss åt är så mäktigt och fantastiskt! Vigseln går så vansinnigt fort att man knappt hinner förstå att det är verklighet. Middag, festen, tal, spex, värdarna.....ja, jag är helt enkelt fortfarande på tok för överväldigad för att kunna få ur mig någonting vettigt. jag är så nöjd med allt och bara toklycklig! Nu är jag fru!!  :)

• Millan1984
    lovemealways skrev 2012-05-20 19:00:12 följande:
    lilja: Visst är det så!!! Nu är jag gift och det var den underbaraste dagen någonsin! Känslan av att gå in i kyrkan och se alla bekanta ansikten är obeskrivlig. Att lova sin älskade att vara honom trogen tills döden skiljer oss åt är så mäktigt och fantastiskt! Vigseln går så vansinnigt fort att man knappt hinner förstå att det är verklighet. Middag, festen, tal, spex, värdarna.....ja, jag är helt enkelt fortfarande på tok för överväldigad för att kunna få ur mig någonting vettigt. jag är så nöjd med allt och bara toklycklig! Nu är jag fru!! :)

Stort grattis :) min barndomskompis storebror gifte sig igår...mamma o pappa var inbjudna så när jag kommer hem ska mamma berätta om allt...jag vill att vår dag ska komma nuuu,hehe.
    Är det något du skulle ha gjort annorlunda?? När du landat lite får du gärna berätta om allt så vi kan bli kloka också

• lilja
    lilja: Visst är det så!!! Nu är jag gift och det var den underbaraste dagen någonsin! Känslan av att gå in i kyrkan och se alla bekanta ansikten är obeskrivlig. Att lova sin älskade att vara honom trogen tills döden skiljer oss åt är så mäktigt och fantastiskt! Vigseln går så vansinnigt fort att man knappt hinner förstå att det är verklighet. Middag, festen, tal, spex, värdarna.....ja, jag är helt enkelt fortfarande på tok för överväldigad för att kunna få ur mig någonting vettigt. jag är så nöjd med allt och bara toklycklig! Nu är jag fru!!  :)
    Grattis!!
    Ja man längtar onekligen, bara två månader kvar imorrn!
    Vilken kyrka gifte ni er i?
    * 21 juli 2012 *
  • hjgs
    lilja: Visst är det så!!! Nu är jag gift och det var den underbaraste dagen någonsin! Känslan av att gå in i kyrkan och se alla bekanta ansikten är obeskrivlig. Att lova sin älskade att vara honom trogen tills döden skiljer oss åt är så mäktigt och fantastiskt! Vigseln går så vansinnigt fort att man knappt hinner förstå att det är verklighet. Middag, festen, tal, spex, värdarna.....ja, jag är helt enkelt fortfarande på tok för överväldigad för att kunna få ur mig någonting vettigt. jag är så nöjd med allt och bara toklycklig! Nu är jag fru!! :)
    låter fantastiskt jätte stort grattis
  • hjgs

är nyss hemkommen ifrån vigselkonserten i själevadskyrka, va häftigt att höra vår ingångsmarch på orgeln där, 1 månad och 10 dagar kvar till vi går där

• Millan1984

förresten, hur många är vi som huserar i denna tråd? om alla har skrivit sitt datum kan jag uppdatera trådstarten....

• hjgs

hmm vet inte tror det va nån med nicken alfonso också men vet inte riktigt...

• hjgs
    visst hade ni Zandra som präst? eller minns jag helt fel? är lite nyfiken på hur det va i så fall i ska också ha henne
Svar på tråden Öviksbrudar 2012