Öviksbrudar 2012
Jag såg det sen
Vi har hitintills bara spenderat 460 kr på bröllopet men framöver kommer den siffran att vara ett minne blott hehe
Jag såg det sen
Vi har hitintills bara spenderat 460 kr på bröllopet men framöver kommer den siffran att vara ett minne blott hehe
Lilja: vilken söt för oss kommer det att kvitta om gästerna har svart på sig. Kom som man är bekväm med tycker vi.
Lindex har säkert också något fint kring jul också
Hur tänker ni göra angående vigselprogram? köpa eller göra egna? kommer ni göra jättemånga extra (utifall det kommer släktingar/vänner som inte är bjudna men som vill se vigseln)? Om ni beställer, vsr kommrt ni att beställa det från??
Nu till en annan fråga: vad innehåller vigselceremonin? hur ska den korrekta" ordningen vara??
Idag har jag provat klänning. Den jag gillade bästta kostade 4.300 kr, men den jag provade i juli kan jag fortfarande inte sluta tänka på så jag måste hem SNARAST så jag kan få prova den igen
Men åååååhhhhh...är kommit hem för en snabbvisit och tänkte då gå och prova
den klänning som jag funderar på att köpa. Men det var stängt , i vanliga fall har dom bara stängt på
onsdagar, men tydligen inte den här veckan, så jag får gå dit imorrn istället.
Inte hela världen egentligen men jag var såå sugen på att få prova den idag!!
Lilja: tack tack känns galet att den ska hänga i garderoben i 11 månader, men vad gör man :p