Öviksbrudar 2012
millan: det fick vi för nån vecka sen. :)
millan: det fick vi för nån vecka sen. :)
ja verkligen. det gick väldigt fort för oss att få det. jag ville ju också vara ute i god tid, men vi har inte ens nån träff inbokad och jag tror det bara tog några dagar att få hem pappren.
millan: vad heter din mamma? har handlat mycket på det stället;)
jaha, se där! så det är din mamma. hälsa! Hon och jag gjorde ju samma operation av foten..
Lilja; Det har jag så fort jag tänker på dagen D...
Min ring har också kommit :) har varit dit och provat den, men tänkte att m2b skulle få hämta ut den.
Vi träffade prästen igår. Jag hann gråta en skvätt jag med..
Har gjort ett vigselprogram, men våra solosånger är inte helt spikade än. Beror lite på hur musiken till löser sig.
Jag var till birsta i onsdags och shoppade loss lite. eller lite.. heh.. Har det vi behöver nu iaf :)
Hittade ett fint fotoalbum på rea på albrekts guld. Gästbok har vi fått från svärfars sambo. jag pimpade den med lite gröna band. Har suttit ikväll och skrivit vårt monogram på vita blockljus. tror det blev rätt lyckat. ska ställa de i ljuslyktan på bilden (lite vitt grus i botten?) och ha en på varje ände av honnörsbordet tänkte jag.
bordsplacering kommer jag att göra på textkartong: rita ut borden och skriva siffra vid varje plats och under ha lista med nr och namn. köpte 4 st textkartong a 50x70 cm så det blir stort och tydligt så folk kan läsa på avstånd.
Funderar på annons i öa: hur länge innan vigseln ska annonsen vara i tidningen?
idag är det ju hjgs dag! Grattis, nu är du fru :)
Ok, då kan man ju boka annonsen. två veckor låter ju vettigt. m2b är å jobbar. tror jag ska påbörja den stora bordsplaceringsskylten. har kommit fram till att jag bara behöver använda två ark; en till att rita ut borden och en för listan med namn.
Jag var och beställde blommor idag. skönt att bocka av det. ikväll ska vi träffa toastparet och planera. tycker bara det dyker upp mer och mer saker, fast jag tyckte jag var klar för länge sen haha.
AnnLi: låter lovande. vi ska också ha pernilla :)
Millan: blir en bukett med tre vita rosor och tre vita germini på ett stort grönt blad med lite gröna "spröt", vitt sidenband med ett smalare grönt organza över (mitt på det vita) och några "diamant"nålar. En sån bukett man håller lite över armen. Försöker lägga in bild på buketten vi utgått från (som jag fick av mamma då jag fyllde 30. blommorna har dock stått och börjat sett sina bästa dagar då jag tog fotot).