• Jelica

Vad har ni i er toalett-korg? :)

Hej alla pysselmajjor där ute :)

Vi tänkte ha en korg inne på toaletterna med lite småsaker i t.ex. hårspray, genomskingligt nagellack och tamponger osv. På herrarnas blir det hårgele och mintpastiller + lite till..

Vad tänker ni ha i era korgar? Behöver lite hjälp att fylla på i mina korgar :)

• Svar på tråden Vad har ni i er toalett-korg? :)
  • Mariamilena80

Jag var jätte sugen att ha en korg också, men min sambo tyckte det var väldigt onödigt:(
    Så vi skippar väll det.

• nippja

Myggspray och plåster, kanske.

• BlackWIngedAngel

Vi har ingen särskild herr- eller damtoalett så vi tänkte lägga samma saker i båda.

Plåster, tamponger, nagelfilar, samarin, tandpetare, sidenservetter och minttabletter är det jag har kommit på såhär långt. 

• tobbicar

i tjejernas korg ska vi ha: nagelfil,tops, tuggumi,tampong,hårspray,plåster,perfym,samarin,säkerhetsnålar,genomskinligt nagelack,tandtråd kondomer, 

i killarnas: deo, kondomer mintabletter,wiskey,samamarin, plåster, tandtråd :)
     ja älskar dom små grejerna :)

• förlovadflicka

Vi kommer att ha två olika till herrar och damer men skriver allt på en enda lista :P

Tamponger och bindor Tandtråd Tic-tacs Deodorant Vit tråd och nål Genomskinligt nagellack Nagelfil Näsdukar (med hjärtan på :)) Plåster Tops Hårspray Värktabletter Handceme klädtejp (ni vet sådan man sätter i urringningen osv) Lypsyl Nylonstrumpbyxor

Var tvungen att gå och kolla, kom inte ihåg allt :P

• BlackWIngedAngel
    förlovadflicka skrev 2011-07-12 20:17:05 följande:

Vi kommer att ha två olika till herrar och damer men skriver allt på en enda lista :P

Tamponger och bindor Tandtråd Tic-tacs Deodorant Vit tråd och nål Genomskinligt nagellack Nagelfil Näsdukar (med hjärtan på :)) Plåster Tops Hårspray Värktabletter Handceme klädtejp (ni vet sådan man sätter i urringningen osv) Lypsyl Nylonstrumpbyxor

Var tvungen att gå och kolla, kom inte ihåg allt :P

Jag ser att det är par som ska ha tandtråd istället för tandpetare. Tänk bara på att vissa inte kan använda tandtråd.

Ang värktabletter så har jag något vagt minne (från någon annan tråd) av att ni inte skulle ha alkohol på festen, förlovadflicka, stämmer det? I så fall är det ju lugnt, men serverar man alkohol på festen så bör man kanske inte ha värktabletter liggandes framme på det sättet. Eller om man har barn med på festen. 
  • LindaochJohn

Kulig tråd!

Tror inte jag kommit på mer än de andra:

mintpastiller, plåster, tandtråd, nål o tråd, genomskinligt nagellack, tampong, näsdukar, hårsray, borste, handcreme, coverstick kankse?, spraydeo?

• förlovadflicka
    BlackWIngedAngel skrev 2011-07-12 20:32:27 följande:
    Jag ser att det är par som ska ha tandtråd istället för tandpetare. Tänk bara på att vissa inte kan använda tandtråd.

Ang värktabletter så har jag något vagt minne (från någon annan tråd) av att ni inte skulle ha alkohol på festen, förlovadflicka, stämmer det? I så fall är det ju lugnt, men serverar man alkohol på festen så bör man kanske inte ha värktabletter liggandes framme på det sättet. Eller om man har barn med på festen.
    Precis, vi har alkoholfritt, och de barn som är med är antingen stora nog att inte ha ihjäl sig själva eller små nog att behöva hjälp på toa :)
  • BlackWIngedAngel
    förlovadflicka skrev 2011-07-12 23:11:48 följande:
    Precis, vi har alkoholfritt, och de barn som är med är antingen stora nog att inte ha ihjäl sig själva eller små nog att behöva hjälp på toa :)
    Då var det som jag hade för mig. :) Men det kan ju vara bra att tänka på för er andra som överväger att ha värktabletter i toakorgarna.
  • förlovadflicka
    BlackWIngedAngel skrev 2011-07-12 23:58:31 följande:
    Då var det som jag hade för mig. :) Men det kan ju vara bra att tänka på för er andra som överväger att ha värktabletter i toakorgarna.
    Ja, det var nog bra att du uppmärksammade det :)
  • Mirjami

Linsvätska kan vara bra! Finns i billiga småflaskor hos optikern. När man blir trött kan ögonen bli torra om man har linser och om man tappar en lins är det bra om man kan få i den igen rengjord!

Svar på tråden Vad har ni i er toalett-korg? :)