Inlägg från: BlackWIngedAngel |Visa alla inlägg
  • BlackWIngedAngel

Vad har ni i er toalett-korg? :)

Vi har ingen särskild herr- eller damtoalett så vi tänkte lägga samma saker i båda.

Plåster, tamponger, nagelfilar, samarin, tandpetare, sidenservetter och minttabletter är det jag har kommit på såhär långt. 

• BlackWIngedAngel
    förlovadflicka skrev 2011-07-12 20:17:05 följande:

Vi kommer att ha två olika till herrar och damer men skriver allt på en enda lista :P

Tamponger och bindor Tandtråd Tic-tacs Deodorant Vit tråd och nål Genomskinligt nagellack Nagelfil Näsdukar (med hjärtan på :)) Plåster Tops Hårspray Värktabletter Handceme klädtejp (ni vet sådan man sätter i urringningen osv) Lypsyl Nylonstrumpbyxor

Var tvungen att gå och kolla, kom inte ihåg allt :P

Jag ser att det är par som ska ha tandtråd istället för tandpetare. Tänk bara på att vissa inte kan använda tandtråd.

Ang värktabletter så har jag något vagt minne (från någon annan tråd) av att ni inte skulle ha alkohol på festen, förlovadflicka, stämmer det? I så fall är det ju lugnt, men serverar man alkohol på festen så bör man kanske inte ha värktabletter liggandes framme på det sättet. Eller om man har barn med på festen. 
  • BlackWIngedAngel
    förlovadflicka skrev 2011-07-12 23:11:48 följande:
    Precis, vi har alkoholfritt, och de barn som är med är antingen stora nog att inte ha ihjäl sig själva eller små nog att behöva hjälp på toa :)
    Då var det som jag hade för mig. :) Men det kan ju vara bra att tänka på för er andra som överväger att ha värktabletter i toakorgarna.
Svar på tråden Vad har ni i er toalett-korg? :)