Snojsan skrev 2011-12-16 09:16:10 följande:
Ja hoppas verkligen alla kommer som ni bjudit! Vilket datum har ni som osa? När gifter ni er?
Idag ska jag gå och hämta min vigselring! Det är så spännande så det pirrar i magen hela tiden!!
Min tärna har fått avi för sin klänning, men när hon skulle hämta ut den hade kineserna skrivit mitt namn och inte hennes. Nu måste vi vänta till dagarna innan jul då vi åker upp. Men ska bli roligt att vara med när hon provar! Hoppas bara att det är den som jag beställde i paketet och att alla mått stämmer. Inte bra för hjärtat det här;).
Har börjat skriva på bordsplacerings "korten". Som är hjärtan i zink som vi ska knyta med spetsband runt servetterna. Det blir fint, väldigt nöjd!
Velar om dom här stolsövergragen... ska vi eller inte? Har hittat stolsöverdrag i Rättvik för 30:- styck. Kan vara värt att göra det, men behövs det egentligen? Har ni bestämt hur ni ska göra med det, AnnMurr?
Spaweekend! Härligt! Är nog lite trög men hänger alla gästerna med på spa också? Lyx!!!
Det är såna där rungade stolsryggar, så det fungerar inte. Om jag inte hittar begagnade, som någon vill sälja efter ett bröllop, skiter jag i det oranga och det låter vara! :)
Vad roligt med vigselring.. Har fått min, men måste justera den, när jag är närmare målviikten. Fel storlek. Beställde ganska enkel och smal ring själv, men fixar till förlovningsringen istället, kanske en sten eller något.
Jag fattar inte hur, men det verkar som vi kommer att lyckas att hålla oss under 50.000 kr-budget och ändå kommer det att finna massor med dricka och mat, fin klänning, fotograf, vigselring, ja allt! Så skönt. Eftersom mannen har slutat ett välbetalt jobb och börjat studera juridik, och även jag själv studerar, vill man inte lägga hutlösa summor på bröllopet, när vi kan få det riktigt fint för en mindre summa.
Denna vecka ska inbjudningarna skickas, hoppas jag.