ser dukningen tom ut?
Har precis provdukat och är nu lite orolig för att det ska se tomt ut. Vad tror ni, det blir ju lite annorlunda när det är flera brevid varandra men ändå.
Har precis provdukat och är nu lite orolig för att det ska se tomt ut. Vad tror ni, det blir ju lite annorlunda när det är flera brevid varandra men ändå.
Åh va trött jag blir på denna sajt ibland, lyckas inte ladda upp någon bild.
Tack alla, köksbordet hemma är ju lite bredare än långborden men som ändå är 80 breda så det är inte jättestor skillnad. Funderade på om jag skulle klippa ut lite pappersfjärillar och sätta på några av glasen men är rädd att det kommer se lite väl puttinuttigt ut. Hmm, den får nog stå tills det är dags för middag så får jag fundera.
Har iaf testat att ställa blommorna i kylen över natten och det verkar funka så då kan vi fixa allt dagen innan så får serveringspersonalen ställa ut dem vilket känns skönt. inget kontrollfreak här inte =)
Snyggt! Vad är det för blomma?
Tror att det är bilden som gör att det ser lite starkt ut. Det är IKEA´s med ett blockljus i. Lite modifierad dock, tycker att det ser uts om en hushållspappershållare som den är. :)
Nä tyvärr, jag har bara 1 duk så det blir vanliga vita linnedukar istället. Men jag tror att det funkar. Älskar också den duken.