Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Är så arg jag skulle kunna....

MsChevy skrev 2011-07-19 20:10:52 följande:
    gå raka vägen o kräv ersättning. Om han vägrar, säg att du pratat med konsumentombudsmannen och antog att han skulle vägra, så saken är redan under utredning hos dom. Samt att du ska gå ut i tidningarna med det. Det brukar göra susen! Hoppas det går vägen och att du hittar nya drömskor!

Var finns du? Har ett par vita finskor med lite lagom klack i stl 39 om du är intresserad... 
    Det här var bra råd. Fy vad tråkigt! Stackars dig! Precis sådant man ine orkar med så där på upploppet. Hoppas det fixar sig.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    darkHorse skrev 2011-07-19 20:51:57 följande:
    Jag tycker det är en dålig idé att ljuga. Självklart ska ni försöka reklamera, och om ni vill kan ni även prata med en konsumentombudsman. Om något har gått fel har butiken rätt att försöka åtgärda felet först. Om det är så att du måste hitta ett par nya skor bör du även kunna få ersättning för de extra omkostnaderna, men jag förstår om det känns jobbigt att kanske inte kunna ha sina drömskor.
    Nej, det är klart man inte ska ljuga! Jag tar tillbaka mitt medhåll från förut och gör om det till att man kan säga att man kommer att kontkta konsumentombudsmannen om det här inte löser sig snabbt.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Är så arg jag skulle kunna....