Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Är så arg jag skulle kunna....

Jag vet inte vilken storlek du har. Men jag köpte dessa begagnade för ett tag sedan.
    Visst dom är lite fläckiga dom också men jag tror att det går att putsa bort lite.
    Jag kommer inte använda dom. Dom är i storlek 39.
    Kan det vara något för dig? Messa mig din adress i så fall så skickar jag dom till dig så fort jag kan

• Chicita

Enda sättet att ta bort inlägget är genom att anmäla det (tryck på röda märket med vita handen om du inte gjort det förut) och säga att man vill ta bort sitt eget felaktiga inlägg

• Chicita
    MsChevy skrev 2011-07-20 21:25:54 följande:
    Jag har ett par vita skor som liknar de lite längre upp på sidan. Har försökt lägga upp bild, men det går inteRynkar på näsan
    Men de finns i Köping för 300:- om du är intresseradSkrattande 
    Ligger bilden på nätet? I så fall högerklicka och kopiera bilden, sen bara klistra in i inlägget... Om bilden är för stor, så lägg in länken i inlägget istället så är det lättare att se när man öppnar i nytt fönster och bilden skalas om
    Glad 
  • Chicita
    MsChevy skrev 2011-07-21 14:11:40 följande:
    Det har jag testat men bilden blev så in i h-vete stor så man såg inte vad det föreställde... :/
    Länka då... Alltså adressen till bilden, inte själva bilden. De flesta webläsare skalar om bilden om man öppnar i nytt fönster Glad
Svar på tråden Är så arg jag skulle kunna....