Inlägg från: Amejuli |Visa alla inlägg
  • Amejuli

Är så arg jag skulle kunna....

Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-07-20 23:26:54 följande:
    Finns på Visko, en skoaffär ca 3 mil från borås och hm...6 mil från varberg? En skobutik ute i buschen helt enkelt! Finns i svart och denna färg senaste gångerna jag varit där! Jag vill dock ha dem i grönt, eller orange eller något annat utstickande!
    Åh, visko! Nostalgi. Jag är från Kinna men bor sen flera år tillbaka i sthlm. Måste få fråga vart du kommer ifrån?
  • Amejuli
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-07-22 21:20:03 följande:
    Haha! Vad roligt!!! Bor i Horred! Har du kvar släkt osv i Mark? Då borde du ju kunna åka till Visko ibland å Ullared!!!(fast dit vallfärdar ju folk iofs )
    Javisst! Jag har nästan hela min familj och släkt där! För något år sedan var jag faktiskt på visko och tro det eller ej, men då hittade gubben sina bröllopsskor! Men det är definitivt värt ett besök igen nästa gång jag far hemåt! Ullared körde vi veckan innan midsommar på en vardag. Helt dött så då hade vi riktig tur. Storhandlade till bröllopet och blev riktigt billigt! (Fast man plockar ju på sig en massa man inte visste att man behövde också så då springer det ju iväg :-P )
  • Amejuli
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-07-22 23:03:11 följande:
    Hahah!! Ja gekås är farligt på det sättet Alltid massor man helt plötsligt "måste" ha! Vad tycker din karl om gekås? Min anser att det är h*lvetet på jorden... Men han följer så snällt med! Visko går ju dock upp och ner i fynd tycker jag. Men har man tur finns det något!
    Det lustiga är att min karl är helt "gekåsfrälst" medan jag är den som tjatar om att det är dags att gå hem, haha... Ja, har man tur kan man verkligen göra riktiga fynd på visko ibland. min blivande är även smått förälskad i den affären... :-P

Får man vara så ohyfsad att man frågar vilken årgång du är? Funderar på om vi måhända har några gemensamma bekanta?

Ber om ursäkt till TS för OT-diskussion. Men är så roligt när man springer på någon från hemtrakterna. Men hur har det gått för dig? Hoppas innerligt att det löst sig för dig. Jag gifter mig samma dag som du och förstår verkligen att det måste vara jobbigt att deala med sånt där så här de sista dagarna. Hoppas som sagt att det löst sig!
Svar på tråden Är så arg jag skulle kunna....