Förrätt blir Tre olika sorters Munsbitar.
Laxfrestelse : Rund formfranska med vVispa ihop grädde och majonäs.Bred på rundlen och lägg en rundel ovanpå det och granera med Laxros, citronbit och dillvippa.
Vild Frestelse: vispa ihop grädde och pepparrot.bred på en rundel och lägg på hackad persilja, lägg på en rundel till med pepparrots röra och persilja.granera med en rullad renstek och cocktailtomater
Salamifrestelse: bred färskost på en rundel och lägg en rundel till ovanpå, granera med rullad salami, syltlök och hackad persilja.
Man får två av varje då.
HUVUDRÄTT: blir Varm och kall buffé , Vet faktiskt inte vad som ska ingå i den då det är en granne till mig som ska göra all maten. buffén fick hon själv bestämma så det blir varm och kall buffé, fast tror det kommer finnas kokt potatis med dill och inlagd sill, grillad kyckling, grillat kött. etcetc hahah
Sen ska vi skippa efterrätten då Tårtan blir maffig
Alla ska få en egen liten tårta som är 8x8x8 cm stor.
Det kommer va furkantiga tårtbitar. Sen Min och m2bs bit kommer vara 8x8x16 så vi kan skära den i mitten. Lägger upp en bild på hur tårtan ska se ut med. Betala ca 2000kr för tårtan och då får jag ca 55 bitar :)
Sen blir det också Vickning lite senare på kvällen, fruktplanka, lite chips och godis till barnen, kokt korv i bröd. För de som vill ha då.