Hur ser era festhäften ut? Bildtråd
Hittar ingen tråd där man kan få inspiration till festhäftets design. Och då menar jag själva omslaget.
Så här kommer våra att se ut
Hittar ingen tråd där man kan få inspiration till festhäftets design. Och då menar jag själva omslaget.
Så här kommer våra att se ut
Ser jättefint ut. Våra är hög tid att fixa, en månad kvar idag!! Håller på med gästpresentationerna för fullt så jag får återkomma om tre veckor
Våra påminner om era. Vi kommer ha samma storlek och form och ljusrosa framsida, dock inte guld utan bara ett svart band och denna bilden nedan på framsidan. Jag har inte skrivit ut dom ännu, så har ingen bild på de färdiga häftena att visa.
Pinky: Så det blir festprogram ändå? Kul!!
Här är våra
Åh, vad fina era festhäften är! Vi gifter oss den 3 september så det är hög tid att vi färdigställer våra. Problemet är bara att vi lider av idétorka...
Gästpresentationerna tog tid, men jag började i VÄLDIGT god tid. Trots det så lyckades det bli fel på en person, och nu är 100 ex. utskrivna och klara... Så himla typsikt. Och jag har hittat minst ett stavfel. JAg vet inte hur många vi var som korrekturläste...