• Mini2011

Hur ser era festhäften ut? Bildtråd

Hittar ingen tråd där man kan få inspiration till festhäftets design. Och då menar jag själva omslaget.

Så här kommer våra att se ut

• Svar på tråden Hur ser era festhäften ut? Bildtråd
  • Tittij

Ser jättefint ut. Våra är hög tid att fixa, en månad kvar idag!! Håller på med gästpresentationerna för fullt så jag får återkomma om tre veckor

• Pinkgrape

Våra påminner om era. Vi kommer ha samma storlek och form och ljusrosa framsida, dock inte guld utan bara ett svart band och denna bilden nedan på framsidan. Jag har inte skrivit ut dom ännu, så har ingen bild på de färdiga häftena att visa.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Skumboll

Pinky: Så det blir festprogram ändå? Kul!!

Här är våra

• Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-07-20 21:54:16 följande:

Här är våra

Ja, det blir nog så :) Har dock svårt med alla gästbeskrivningar, så därför är jag inte klar ännu :/ Ert är ju så fint så.. ja, hua :P
  • Tårtsmula

Åh, vad fina era festhäften är! Vi gifter oss den 3 september så det är hög tid att vi färdigställer våra. Problemet är bara att vi lider av idétorka...

• Mini2011
    Pinkgrape skrev 2011-07-20 21:51:08 följande:
    Våra påminner om era. Vi kommer ha samma storlek och form och ljusrosa framsida, dock inte guld utan bara ett svart band och denna bilden nedan på framsidan. Jag har inte skrivit ut dom ännu, så har ingen bild på de färdiga häftena att visa.

Vilket läckert monogram (eller vad det heter)! 
  • Mini2011
    Skumboll skrev 2011-07-20 21:54:16 följande:

Här är våra

Åh, så fina! Har ni gjort dem själva?
  • Pinkgrape
    Tårtsmula skrev 2011-07-20 22:02:18 följande:
    Åh, vad fina era festhäften är! Vi gifter oss den 3 september så det är hög tid att vi färdigställer våra. Problemet är bara att vi lider av idétorka...
    Haha vi gifter oss 13 augusti och har varken fest- eller vigselprogram klara. Ännu har du gott om tid på dig ;P Jag har dock också haft lite idétorka, men tillslut blev det de vanliga (antar jag) sakerna som fick vara med. Menyn, lite roliga ordningsregler, gästpresentation, "tv-tablå", lite allsånger och ett tack till gästerna.
  • Pinkgrape
    Mini2011 skrev 2011-07-20 22:05:00 följande:
    Vilket läckert monogram (eller vad det heter)! 
    Tack, det är faktiskt en tjej här från BT som gjort det åt oss :) Jag är jättenöjd, då det matchar våra inbjudningskort perfekt :)
  • Skumboll
    Mini2011 skrev 2011-07-20 22:05:25 följande:
    Åh, så fina! Har ni gjort dem själva?
    Ja, eller jag har designat dem själv men tryckt upp dem på tryckeri. 
  • Skumboll
    Pinkgrape skrev 2011-07-20 21:59:51 följande:
    Ja, det blir nog så :) Har dock svårt med alla gästbeskrivningar, så därför är jag inte klar ännu :/ Ert är ju så fint så.. ja, hua :P
    Gästbeskrivningarna ja.... fy, vi höll på i flera veckor med dem och de höll på att ta kål på mig! Död
  • Mini2011

Gästpresentationerna tog tid, men jag började i VÄLDIGT god tid. Trots det så lyckades det bli fel på en person, och nu är 100 ex. utskrivna och klara... Så himla typsikt. Och jag har hittat minst ett stavfel. JAg vet inte hur många vi var som korrekturläste...

• Skumboll
    Mini2011 skrev 2011-07-21 17:36:16 följande:
    Gästpresentationerna tog tid, men jag började i VÄLDIGT god tid. Trots det så lyckades det bli fel på en person, och nu är 100 ex. utskrivna och klara... Så himla typsikt. Och jag har hittat minst ett stavfel. JAg vet inte hur många vi var som korrekturläste...
    Du är inte ensam.... har ett stavfel jag också. Men jag tänker att folk faktiskt inte kommer håna mig för det just på bröllopsdagen.
  • jeami174
    Pinkgrape skrev 2011-07-20 22:07:23 följande:
    Haha vi gifter oss 13 augusti och har varken fest- eller vigselprogram klara. Ännu har du gott om tid på dig ;P
    Här har ni en som gifter sig 6 augusti och som är långt ifrån klar. Det är ju låååång tid kvar Cool
    Fast jag tänkte strunta i gästpresentationer och enbart ha sånger, kort, lite roliga citat så det känns som det kanske går lite snabbare då *hoppas*
  • Tårtsmula
    Mini2011 skrev 2011-07-21 17:36:16 följande:
    Alla får stavfel... Det är nog oundvikligt. Vi skickade inbjudningskort med stavfel...
Svar på tråden Hur ser era festhäften ut? Bildtråd