• Pinkgrape

Hur ser era festhäften ut? Bildtråd

Våra påminner om era. Vi kommer ha samma storlek och form och ljusrosa framsida, dock inte guld utan bara ett svart band och denna bilden nedan på framsidan. Jag har inte skrivit ut dom ännu, så har ingen bild på de färdiga häftena att visa.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-07-20 21:54:16 följande:
    Pinky: Så det blir festprogram ändå? Kul!!

Här är våra

Ja, det blir nog så :) Har dock svårt med alla gästbeskrivningar, så därför är jag inte klar ännu :/ Ert är ju så fint så.. ja, hua :P
  • Pinkgrape
    Tårtsmula skrev 2011-07-20 22:02:18 följande:
    Åh, vad fina era festhäften är! Vi gifter oss den 3 september så det är hög tid att vi färdigställer våra. Problemet är bara att vi lider av idétorka...
    Haha vi gifter oss 13 augusti och har varken fest- eller vigselprogram klara. Ännu har du gott om tid på dig ;P Jag har dock också haft lite idétorka, men tillslut blev det de vanliga (antar jag) sakerna som fick vara med. Menyn, lite roliga ordningsregler, gästpresentation, "tv-tablå", lite allsånger och ett tack till gästerna.
  • Pinkgrape
    Mini2011 skrev 2011-07-20 22:05:00 följande:
    Vilket läckert monogram (eller vad det heter)! 
    Tack, det är faktiskt en tjej här från BT som gjort det åt oss :) Jag är jättenöjd, då det matchar våra inbjudningskort perfekt :)
Svar på tråden Hur ser era festhäften ut? Bildtråd