Efterlyser en bra deo!!!
Vad använder ni för deo?
Jag använder Absolut Torr ibland, men vill ha en varje-dag-deo som funkar och som gärna inte luktar så mycket!!! Har även testat Mountain Fresh men är inte helt 100% nöjd med den..
Vad använder ni för deo?
Jag använder Absolut Torr ibland, men vill ha en varje-dag-deo som funkar och som gärna inte luktar så mycket!!! Har även testat Mountain Fresh men är inte helt 100% nöjd med den..
Jag skulle tipsa om Biotherms deo. Finns i olika dofter. Jag tycker den är kalas och har haft den i flera, flera år.
Rexona har en bra 24 timmars sensetiv som jag brukar använda på sommaren.
De enda deodoranterna som funkar för mig är apotekets egna. Jag har Apoliva oparfymerad, blev rekommenderad den av en träningskompis efter att jag i flera år använt olika parfymerade varianter som bara maskerade svettlukten i några timmar. Nu är jag hur nöjd som helst och kommer aldrig byta! Kostar lite mer men det är det värt.
Niveas oparfymerade! Har använt absolut torr förr, men svettas nu mer "normalt.
Tack för era tips, det blir några att prova :)
jag kom på att jag hade Bats tidigare, men den irriterade huden lite tycker jag... så jag ska prova era tips!
Bats ger mig röda märken och får mig att lukta surt.
Just nu har jag Nivea men normalt har jag Rexona och ingen av dem ger mig några problem
Antiperspiranter, som många deodoranter är, tar bort svett + lukt. De innehåller aluminiumsalter som vissa kan vara överkänsliga mot.
Deodoranter (som inte är antiperspiranter) tar bara bort lukt. Dessa innehåller inga aluminiumsalter.
Rexona Maximum Protection
Biotherm har ju flera... vad är det för skillnad och vilken är bäst? :)
Det finns en antiperspirant av märket Vichy på apoteket, den är grym tycker jag! Luktar fräscht med :)
Rexona Maximum Protection