Inlägg från: Future Mrs S |Visa alla inlägg
  • Future Mrs S

Ska ni filma era bröllop?

Det blir amatör filmkamera på vår vigsel.. vill absolut se det efteråt och planerar att se filmen varje bröllopsdag vi två.. :D Dock påpekar min mamma att hennes bror absolut inte ska få filma, han filmade mamma&pappas bröllop men trodde att kameran var på när den var av och av när den var på, alltså är det ganska mycket golv filmat ;D 

• Future Mrs S

Det handlar ju om prioritering och hur roligt man tycker att det är. För oss räcker det egentligen om någon filmar med sin iphone typ:D Men eftersom vi har en videokamera som är helt ok så kommer vi använda den.. med stativ! Om man tycker det är super kul med film så lägger man pengar på någon som vet vad den gör, vill man bara ha ett litet minne så låter man en amatör filma och bryr man sig inte alls så har man ingen som filmar, det finns ju inget rätt eller fel liksom.. :) 

Sen älskar jag att titta på filmer som proffs filmat på bröllop! :D Det blir ju verkligen bra! Men jag är säker på att m2b klipper ihop det bra oxå det brukar han göra med våra semesterfilmer osv.. ;D  

Svar på tråden Ska ni filma era bröllop?