Bröllopsris
Hur gör ni?
Bröllopsris?
Vanligt ris?
Rosblad?
Såpbubblor?
Någon som har tips på vart man kan hitta billigt bröllopsris?
Hur gör ni?
Bröllopsris?
Vanligt ris?
Rosblad?
Såpbubblor?
det får nog bli bubblor för oss tror jag, finns ju speciella som inte fläckar kläderna.... hur dekorerar du kyrkan? vi har ju samma kyrka så lite tips vore kul!
Vi hade såpbubblor, det blev väldigt fina bilder och personligen tycker jag inte att ris är speciellt trevligt at få kastat på sig, fastnar i håret och allt möjligt... De bröllop jag har gått på med riskastning har bruden hittat ris i hår och kläder långt in på natten, och nästan alla foton jag har på dem så kniper de igen med ögonen för att riset kommer farande...
På vår vigsel får folk kasta slängkyssar.
Gifter mig sent i oktober och blev tipsad om att köra med tomtebloss. Inte få dem kastade på oss förstås men att folk håller i dem...eller ha några som håller facklor. Kommer nog se fint ut i höstmörkret.!
Kolla med kyrkan först innan ni bestämmer för vad som ska kastas. Ris och frön inte alltid tillåtet för att det drar in skadedjur i kyrkan och konfetti och rosenblad skitar ner och blir en mer kostnad för kyrkan.
Hur gör ni?
Bröllopsris?
Vanligt ris?
Rosblad?
Såpbubblor?
Samma kyrka för oss och jag har kollat med Domkyrkan - vanligt ris är inga problem!:)