• Bina

Återträff för malmöbrudar?

I maj hade vi en jättetrevlig BT-träff hemma hos cicelly. Hur har det gått för alla? Jag, Lotta och Hestia har pratat om att det vore ju kul att träffas igen! Vad säger ni om att träffas i november/december? Anledningen till den långa framförhållningen är att det visade sig sist vara ganska svårt att administrera...

Givetvis är träffen öppen även för de som inte hade möjlighet att delta sist!

• Svar på tråden Återträff för malmöbrudar?
  • cherlindrea

Hej Bina!

Jag hade trevligt sist och vill gärna med på träff igen. Nu har jag hunnit samla på mig hela TVÅ tidningar och ett par kataloger som jag kan ta med också. Räkna med mig!

(Jag var nog inte intressant för jobbet förresten, har inte hört något. Men tack igen för tipset. :) )

• cicelly

Självklart vill jag vara med! Då har även jag hunnit gifta mig och har kanske lite tips att dela med mig av.

• Mrs B

Hej alla!

Jag tycker en återträff hade varit jättekul. Många av oss har nog bröllop att berätta om så det blir nog kanon! Gifte mig själv i lördags och det var...ja, helt underbart (för att citera Askungen)!

ps. Har bytt signatur från Somrig brud till Mrs B eftersom det var meck med inloggningen ds

• Syster Sol

Får man följa med då? Var i och för sig inte på er förra träff, men det hade varit jättetrevligt!

min email är: nenne77@spray.se

• charmtroll

Räkna med mig med! Hade varit jätteskoj!!

• November2003

Jag är också med!
    Jag var inte med på den förra träffen, men jag kommer gärna ändå

• Fru Kirta

Här en till som gärna vill vara med :D Jag var gift på den förra träffen också, men vad gör det :)

• Hestia

Låter jättetrevligt, Bina! Jag mailar dig direkt!!!

• cookie

Hej Bina!

Jag försökte maila dig, men jag tror inte det kom fram?

/Cookie

Svar på tråden Återträff för malmöbrudar?