• Bina

Återträff för malmöbrudar?

I maj hade vi en jättetrevlig BT-träff hemma hos cicelly. Hur har det gått för alla? Jag, Lotta och Hestia har pratat om att det vore ju kul att träffas igen! Vad säger ni om att träffas i november/december? Anledningen till den långa framförhållningen är att det visade sig sist vara ganska svårt att administrera...

Givetvis är träffen öppen även för de som inte hade möjlighet att delta sist!

• Svar på tråden Återträff för malmöbrudar?
  • Bina

Jag har nu mailadresser till följande:
    Hestia
    Lotta
    cicelly
    cherlindrea
    Syster sol

cookie - jag har inget mail från dig.

• Lotta

Hej Bina!
    Vad bra att du tog tag i detta,glöm nu inte era bröllopsfoton alla ni gifta.
    Jag kommer också som ett skott.

• Bina

OK - nya tillägg på lista:
    Hestia
    Lotta
    cicelly
    cherlindrea
    Syster sol
    Fru Kirta
    charmtroll
    cookie

Jag kommer att fortsätta kolla min inbox efter fler "deltagare" ett tag till - och mailar sedan de som är intresserade. Fundera på datum (alt veckodag) - själv tyckte jag söndag fungerade utmärkt förra gången;D
    /B

• Katarina II

Här kommer en till! Missade förra gången så jag får väl ta igen det nu. Har ju även hunnit med och gifta mig och visst kan jag ta med kort - frågan är bara om någon orkar titta igenom 750 bilder!

Bina, jag mailade dig precis.

• Corre

Oj vad kul! Kom jag för sent kanske? Om inte vill jag gärna va med denna gång oxå!
    Kram Corre

• Bina

Hej tjejer! Katarina II och Corre är nya tillägg på min lista!

Listan ser nu ut följande:
    Hestia
    Lotta
    cicelly
    cherlindrea
    Syster sol
    Fru Kirta
    charmtroll
    cookie
    Katarina II
    Corre

Mailar er alla inom kort!

• ullis_p

Här är en till som vill komma. Mailar snarast

Så länge det inte blir i mitten av december då vi satt nytt datum för vigseln

Kram allihopa

• joha

Missade förra gången men kommer gärna denna gång! Har mailat till dig Bina.

• Bina

ullis_p - jag har inte fått något mail från dig.

Däremot har jag fått ett från Mrs B (f d somrig brud) vilket blir 12 (13 med ullis) brudar.

Svar på tråden Återträff för malmöbrudar?