• Marie80

Vill inte vara en brud med mustasch!! Salonger i Göteborg? Eller ta bort själv?

Hejhej!
     De senaste åren har jag fått mer och mer generande hårväxt runt munnen, men det har mestadels varit ljusa hår, men nu den här sommaren när jag fått lite solbränna ser det mörkt ut och det ser verkligen ut som jag har mustasch!!! och jag gifter mig den 20augusti! Är det någon som har tips på hur jag tar bort utan att det blir irreterat efteråt! Eller vart i Göteborg man kan ta bort med sådan där tråd?
    Hjälp!!

• Svar på tråden Vill inte vara en brud med mustasch!! Salonger i Göteborg? Eller ta bort själv?
  • förlovadflicka

Hej!

Jag hade sådana där vanliga vaxremsor från yves rocher när jag provade att ta bort min "mustasch". Det låter kanske som reklam men det gjorde inte ont och var bara lite rött någon minut. Höll jättelänge och det var inget dåligt med det alls :)

• Polventon

Veet har speciella vaxremsor för ansiktet. Jag brukar använda dem på mina ögonbryn och det fungerar jättebra! Gör det några dagar innan bröllopet så har du lite marginal om du skulle få en lätt rodnad.

Svar på tråden Vill inte vara en brud med mustasch!! Salonger i Göteborg? Eller ta bort själv?