Blivande Värmlandsbrudar 2012-2013!
Hellgren; Vi gifter oss på samma datum! Visst har vi träffats i tråden "bröllop 4/8-12"? Jag är också Värmlandsbrud, dock inte Karlstad utan en annan ort som jag vill hålla hemlig ett tag till .
Hellgren; Vi gifter oss på samma datum! Visst har vi träffats i tråden "bröllop 4/8-12"? Jag är också Värmlandsbrud, dock inte Karlstad utan en annan ort som jag vill hålla hemlig ett tag till .
Nu har det gått en tid och vi är inte så hemliga längre! Vi ska gifta oss 4/8 hemma i vår trädgård i Sunne och ha festen på Sundsbergs gård. Det mesta är planerat och inköpt, nu är det allt pyssel som ska göras. Finns det inte fler Värmlandsbrudar dör ute??
DÄR ute skulle det stå!
Jag känner massor med frisörer i Sunne, exakt hur bra de är på bruduppsättningar ska jag låta va osagt däremot. Själv ska jag ha Pernilla på "Din frisör". När det gäller blommor så ska jag göra min bukett själv, men om jag skulle köpa den så hade jag lätt valt Blombutiken (på Kvarngatan).
Jennie13; är det Kolsnäs du menar? Alltså folkparken?
Ok, ja jag tänkte på Sillegården först men eftersom det ligger 1,5 mil innan Sunne så trodde jag du menade Kolsnäs. Sillegården är en restaurang så catering och egen sprit är nog uteslutet. Fast det är supermysigt! Känner folk som har haft sitt bröllop där.