Livebandet Twosome??
Jag undrar om det är någon som har sett bandet Towsome live, och i så fall; var de bra??? =) De kommer från Helsingborgs-trakten...
Jag undrar om det är någon som har sett bandet Towsome live, och i så fall; var de bra??? =) De kommer från Helsingborgs-trakten...
Ingen?? )=
Tack för ditt tips, men jag vill gärna ha ett coverband som spelar country roads...=)
Vi ska ha en stråkkvartett till fördrinken och sen en som sitter och spelar piano under middagen, och så vill vi ju inte ha alltför soft till dansen..:)
Vi ska åka och titta på bandet live i Helsingborg i september, och håller alla tummar som vi har på att de är bra live! =)
Vad är det för typ av catering du vill ha, buffet eller tallriksserverat?
Jag serverade på en fest i Skurup för några veckor sedan, och de hade buffet catering. Allt utom potatisgratängen var riktigt gott. Jag ska höra med henne som hade festen vad de hette, så återkommer jag! =)
Åååå kan du inte länka till den???
De spelade på vårt bröllop den 16 juli och var grymt bra, både vi och våra gäster var jättenöjda, fullt rockn roll ös och jättetrevliga
Tack för ditt tips, men jag vill gärna ha ett coverband som spelar country roads...=)
Vi ska ha en stråkkvartett till fördrinken och sen en som sitter och spelar piano under middagen, och så vill vi ju inte ha alltför soft till dansen..:)
Vi ska åka och titta på bandet live i Helsingborg i september, och håller alla tummar som vi har på att de är bra live! =)
Vad är det för typ av catering du vill ha, buffet eller tallriksserverat?
Man vet aldrig Be dem lägga ut tid och plats på sin FB-sida så håller vi koll
Du såg väl mitt svar om att de spelade på vårt bröllop?
Nej gud, det har jag helt missat! Men jag såg det nu! =)
Hur kunde jag missa det!? Hmm får skylla på att jag sitter på jobbet nu har har precis jobbar i 13 timmar! =)
Så ni var nöjda med dem? Jag har ju hört dem på deras hemsida, men undrar hur de är när de spelar lite lugnare låtar...typ högskoledisco-tryckare?? Hehe
Det låter ju toppen!
Jag ser framemot att se dem live. Om ni också ska dit, så kan vi ju träffas! =)
En lite fråga bara, hur var deras ljus och vad betalade ni för dem? =)