Livebandet Twosome??
Jag undrar om det är någon som har sett bandet Towsome live, och i så fall; var de bra??? =) De kommer från Helsingborgs-trakten...
Jag undrar om det är någon som har sett bandet Towsome live, och i så fall; var de bra??? =) De kommer från Helsingborgs-trakten...
Ingen?? )=
Tack för ditt tips, men jag vill gärna ha ett coverband som spelar country roads...=)
Vi ska ha en stråkkvartett till fördrinken och sen en som sitter och spelar piano under middagen, och så vill vi ju inte ha alltför soft till dansen..:)
Vi ska åka och titta på bandet live i Helsingborg i september, och håller alla tummar som vi har på att de är bra live! =)
Vad är det för typ av catering du vill ha, buffet eller tallriksserverat?
Jag serverade på en fest i Skurup för några veckor sedan, och de hade buffet catering. Allt utom potatisgratängen var riktigt gott. Jag ska höra med henne som hade festen vad de hette, så återkommer jag! =)
Åååå kan du inte länka till den???
Nej gud, det har jag helt missat! Men jag såg det nu! =)
Hur kunde jag missa det!? Hmm får skylla på att jag sitter på jobbet nu har har precis jobbar i 13 timmar! =)
Så ni var nöjda med dem? Jag har ju hört dem på deras hemsida, men undrar hur de är när de spelar lite lugnare låtar...typ högskoledisco-tryckare?? Hehe
Det låter ju toppen!
Jag ser framemot att se dem live. Om ni också ska dit, så kan vi ju träffas! =)
En lite fråga bara, hur var deras ljus och vad betalade ni för dem? =)