2012-07-07 Fler än jag?!
Hej!
Vi gifter oss den 7 juli i Växjö.
Har bokat kyrka och lokal, inget annat än. Sen förlovade vi oss för tio dagar sen och har inte börjat planera nåt innan heller så, känns som vi kommit en bit ändå :)
Hej!
Vi gifter oss den 7 juli i Växjö.
Har bokat kyrka och lokal, inget annat än. Sen förlovade vi oss för tio dagar sen och har inte börjat planera nåt innan heller så, känns som vi kommit en bit ändå :)
Så snabba ni är! Har ju massa planerat, vi som inte kommit längre än till att boka kyrka och festlokal. Har börjat fundera lite över vem som kan tänkas passa som toastmaster/toastmadame, ev. tärna och fundera över fotograf (ska nog be nån av våra duktiga vänner).
Jag tycker det är svårt att komma nånstans haha... Har till exempel ingen aning om vilka färger vi ska hålla oss till, men det lutar nog åt blått i olika nyanser och vitt, och ev. silver också. Egentligen är det fint med bara vitt och gräddvit eller champagne eller nåt sånt typ, men våra kompisar hade det i somras så känns som vi härmas så mycket då.. Hmm...
Berlan, jag ska nog också beställa en sån behå - den va ju faktiskt fin! Men var hittar man trosorna? Snyggt att ha samma ju. Sen undrar jag om den är väldigt mycket push-up? Gillar inte det egentligen...
Jag gifter mig också den 7 juli, i Växjö. Köpte min brudklänning igår :) Den här vackra skapelsen blev det (inte jag på bilden...):
Provade med en såå vacker slöja som jag också fick köpa till, o smycken o allt (men de köpte jag inte). Känner mig så otroligt fin i den :) Var superkul i övrigt med att prova klänningar, hade en kompis med mig o vi såg till att jag fick prova i princip alla möjliga modeller som jag aldrig hade tänkt mig men visade sig vara supervackra o passa mig. Men ville ha en rätt enkel klänning och så blev det ju också! Är helt lycklig så ville bara berätta :) Haha!
Jag gifter mig också i Växjö imorgon, och nu lovar de visst strålande solsken och 30 grader... tänk vad det kan vända! Lycka till allihop :)
Oj, hade tänkt ta med fler bilder, kommer här: