2012-07-07 Fler än jag?!
Hej! En till här.
Jag gifter mig med min kanadensiske drömman den 7 juli utanför Stockholm. Bröllopsfest på Vaxholm.
Sofi88 - om det hjälper angående att vara ifrån varandra kan jag berätta att jag bara kommer träffa min m2b 2 gånger innan bröllopet (2 veckor i mars och 2 veckor i maj) eftersom vi bor på varsin sida av jorden. All planering sker på distans. Inte helt lätt men det är inte mycket att göra åt det.
Vi har kommit ganska långt i planeringen, men jag är utbildad eventkoordinator så det här är såklart mitt livs drömprojekt som jag planerar efter konstens alla regler ;) Vi har dock en hel del mer att planera, ytterligare en bröllopsfest i Canada, hans familj ska komma hit, min ska komma dit, jag ska flytta till Canada efteråt, vi ska ordna med visum etc. Så vi har att göra ;)
Jag var i Canada över nyår och hittade min drömklänning som även var på REA. Score! Vi spelade även in en liten film med min blivande make där han pratar svenska så gott han kan och bjuder in till bröllopet. Den ska användas till save the date och mailas ut snart.
Kul att följa er andra fram till vår stora dag. Följ gärna min blogg på exiback.blogg.se
Hanna!