Inlägg från: mjeanettek |Visa alla inlägg
  • mjeanettek

2012-07-07 Fler än jag?!

Lightinthebox har alltid levert inom en månad för mig, de har mycket fint: www.lightinthebox.com/A-line-Spaghetti-Straps-Floor-length-Organza-Satin-Junior-Bridesmaid-Dress--WSD0284-_p55061.html www.lightinthebox.com/a-line-spaghetti-straps-tea-length-taffeta-bridesmaid-dress_p251889.html Nästan alla klänningarna finns i silver (välj color) Själv köpte jag min brudklänning där som jag skall ha 6 juli :)

• mjeanettek

Vi skall också gifta oss i Bohuslän, fast på fredagen. Vilken fotograf skall ni ha? Vår fotograf har också sin fru som assistent nämligen... Kanske samma? :) Fick också ett väldigt gott intryck!

Kanske ni kan hyra städtjänst? Eller kanske din familj har några tonåringar som har lust på extra veckopeng? :)

Vingilot skrev 2012-06-09 00:03:29 följande:
    Skrattande Fotografen är jättetrevlig o har hittat ett fantastiskt fotoställe alldeles nära vigselplatsen, provfotningen gick jättebra!
  • mjeanettek

Nej, vi har en som heter Ulf Michal: http://www.michal.se/wordpress/brollopsfoton

Så bra att det löste sig med stäningen! Inte långt kvar nu! :))

Vingilot skrev 2012-06-12 22:11:54 följande:
    Stéphane Maréchal heter vår fotograf. Har vi samma?Glad

Det löste sig med städningen. Våra underbara gäster tyckte att det var väl inget problem för dem att städa o diska lite efter maten och att vi skulle åka hem och ta igen oss.HjärtaSkrattande
Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!