Inlägg från: Lilla My 76 |Visa alla inlägg
  • Lilla My 76

2012-07-07 Fler än jag?!

Hej alla blivande brudar! Jag hoppar in här oxå:)

Är det fler än jag som börjar känna av bröllops nerverna?:)

Jag känner mig lite pirrig och stressad just,det har blivit lite ändringar på vägen men det mesta har löst sig förutom Dj:(

Hur går det för er andra??

• Lilla My 76
    askungen skrev 2012-06-13 20:51:32 följande:

Hej Hej jag ska också gifta mig den 7 Juli :)

Jag med!:) Var ska ni gifta er och hur kommer ert schema se ut för dagen?
  • Lilla My 76
    askungen skrev 2012-06-15 12:51:50 följande:

Hej Hej , Vi ska gifta oss på restaurang Ruckmans i nya varvet, Jag har aldrig arit på bröllop så detta är helt nytt för mig :) vi har inte gjort någon planering ännu bara en grov planering vigsel ute, fotografering, tre rättermiddag o fest.

försöker läsa så mycket som möjligt är lite sent ute men men det ska nog gå :)

Hur ser eran dag ut?

kram askungen

Hej askungen,

Vi ska gifta oss på Skeppsholmen i Stockholm,hade först tänkt att vi skulle gifta oss utomhus i anslutning till festlokalen men det blev lite ändringar,så vi gifter oss i Eric Ericsonhallen/Skeppsholmskyrkan.

Innan vigseln blir vi fotograferade och efter vigseln likaså med vårt brudfölje:)

Sen blir det brudskål vid festlokalen och därefter blir det middag och dans:)

Jag börjar bli lite nervös nu:) tiden går så himla fort och det är fortfarande saker som ska göras,det är roligt men samtidigt vill jag bara ha det överstökat,haha missförstå mig rätt:)

• Lilla My 76

GRATTIS ALLA FRUAR!!

Jaha nu är man gift och vårt bröllop var såååå fantastiskt på alla sätt och vis,vi kunde inte ha önskat oss en bättre dag än den. Allt klaffade och alla var glada,det går inte att beskriva med ord hur perfekt allt var:)

Har tyvärr inga bilder ännu men det kommer:)

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!