Inlägg från: Enilorac |Visa alla inlägg
  • Enilorac

2012-07-07 Fler än jag?!

Träffade prästen och övade i kyrkan igår, kollade på blommor, hämtade ringarna och va hos frisören och testade håruppsättningen idag! Kan inte förstå att vi gifter oss nästa helg!
    Enda problemet är att affären där jag köpt min klänning skulle höra av sig när dom gjort lite ändringar på den. (typ för en månad sen)  Har inte hört ett ljud från dom. Idag åkte jag in dit, dom erkände inte det, men jag fick känslan av att dom glömt bort den helt....... Och inte alls hade nån koll på vart den tagit vägen....... Men dom lovade dyrt och heligt att den ska va på plats på fredag förmiddag så jag kan testa den med skor! Lite stressande och irriterande!
    Men det löser sig säkert!

• Enilorac

Ja nu är det nära! Satt uppe till halv 4 i natt och gjorde om festhäftet helt... Och när jag sen väl gick och la mig drömde jag mardrömmar om princip allt som kan gå fel! Klänningen passade inte, håret blev trassligt, det spöregnade hela tiden, fotografen försov sig, maten va kall och alla tyckte efterätten va äcklig osv.... Va helt förstörd när jag vaknade!!!
    Nu tror jag att allt kommer att bli bra ändå, och att vi får en fantastisk dag tillsammans med släkt och vänner, Alla är i allafall positiva och vill hjälpa til med allt, och det är ju lite kul att folk bryr sig om mer än att bara komma och festa och äta.
    Imorgon ska naglarna fixas, brynen och fransarna färgas. Sonen ska klippas. Lite godis och alkoholfria alternativ inhandlas. På fredag är det äntligen dax att göra i ordning lokalen. Och på Lördag ska vi bara njuta!!
    Lycka till alla!

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!