Inlägg från: satinsilk |Visa alla inlägg
  • satinsilk

2012-07-07 Fler än jag?!

Hej

Jag gifter mig med den 7/7 bor i växjö

Denna klänningen ska jag ha, fast i vitt :)

• satinsilk

Kaffeälskaren: Otroligt vackra skor! Tyvärr klarar inte mina fötter en hel kväll i sådanna, annars hade jag lätt valt höga klackar :)

• satinsilk

YEESSS!!! Fick ett mail om att min klänning är påväg!! Är sååååå förväntansfull!
    Någon som vet hur lång tid det tar innan man får en vara efter att den har blivit "lastad" i Kina? 

• satinsilk

Nära nära nära!!

Har fortfarande inte fått tillbaka min klänning som jag lämnade in hos sömmerskan, men är inte så orolig ännu.

Har en miljon saker att fixa, och en låååång lista som ska bockas av pust :) 

• satinsilk

lovingyou

Jag lämnade in den för en vecka sedan, men jag är lite orolig över om den kommer vara bra när jag får tillbaka den. Är den inte det så blir det ju tight med tid om den måste ändras lite till...

Vad jobbigt det där med din ring :( blir med sur när de säger en sak, och sedan stämmer inte det. Hade själv problem med min vigselring, där de sa att jag kunde få rabatten när jag hämtade ut den, men sedan fick jag inte det iallafall. Dock hittade jag sedan en lapp där de faktiskt hade skrivit att jag skulle få rabatt, så jag fick pengarna 3 veckor senare...

Det är irriterande när man planerar som en galning för att allt ska bli perfekt, och så blir det inte det. jag försöker glädjas åt det som blir det iallafall :) Fick hem mina servetter i dag som jag sååååå gärna ville ha till bröllopet, och de är perfekta :) Det är sådanna små saker jag glädjer mig åt :)

• satinsilk

Är extremt nervös över vilket väder det blir. Enligt prognoserna blir det regn och åska HELA dagen. fan fan fan! Har ingen backup-plan heller, och är beroende av vädret!

Kommer att ha vigseln utomhus, och fotografering direkt efter, men nu svajar planerna rejält kan jag säga...

Är ni lika nervösa?

• satinsilk
    väktarbrud skrev 2012-07-03 07:38:21 följande:
    satinsilk : Åh var inte nervös över vädret! Det kan man ändå inte ändra på, hur man än gör! Vi ska också ha vigsel utomhus men vi måste nog komma på en plan B ifall det blir dåligt väder.

Det finns ju massor av andra saker man kan vara nervös för Cool 
    Sant, men jag vet inte vilken plan B som skulle funka, har inte ens pratat med vigselförättaren sedan vi bokade henne för flera månader sedan!...får göra det i eftermiddag...

Ush, jag är så nervös, och alla tankar kretsar till bröllopet just nu. Känns som jag har glömt precis allt, och går igenom mina listor om och om igen, och hittar nya saker och detaljer varenda gång!....Hur mycket har man då inte glömt som man inte hinner komma på innan det är försent? 

Visst vi är inte jättemånga på bröllopet, men det kommer folk som jag inte ens känner. Bara en sådan sak sätter press i en... vi kommer bli omkring 50 st. Hur många blir ni? 
  • satinsilk
    I morgon gifter vi oss brudar!!

Gahhhh!! Får panik på de här jäkla väderprognoserna! Enligt yr.no så blir det fint, men enligt resten blir det regn. Vad ska man tro på lixom? Är ju i valet o kvalet att ändra vigselplatsen...

sofi88: Jo, tack! Försäljarna tar varje chans de får att lura på en grejer. Blev mest irriterad på frisörena. Ville ju gå runt lite och höra mig för om priser, men de i princip bokade in mig på studds allihopa. En fick jag till och med ringa och avboka, för jag kände att jag inte kunde göra det i salongen. Helt plötsligt hade hon satt upp tid för både det ena och det andra, och jag fattade inte vad som hände riktigt...Priset var ju underbart det med. 3700 kr! FörvånadNepp, har så kort hår, så jag tror inte man kan göra så mycket med det så jag fixar det med hjälp av en väninna....gratis... :)

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!