2012-07-07 Fler än jag?!
Hej
Jag gifter mig med den 7/7 bor i växjö
Denna klänningen ska jag ha, fast i vitt :)
Hej
Jag gifter mig med den 7/7 bor i växjö
Denna klänningen ska jag ha, fast i vitt :)
Kaffeälskaren: Otroligt vackra skor! Tyvärr klarar inte mina fötter en hel kväll i sådanna, annars hade jag lätt valt höga klackar :)
YEESSS!!! Fick ett mail om att min klänning är påväg!! Är sååååå förväntansfull!
Någon som vet hur lång tid det tar innan man får en vara efter att den har blivit "lastad" i Kina?
Nära nära nära!!
Har fortfarande inte fått tillbaka min klänning som jag lämnade in hos sömmerskan, men är inte så orolig ännu.
Har en miljon saker att fixa, och en låååång lista som ska bockas av pust :)
lovingyou
Jag lämnade in den för en vecka sedan, men jag är lite orolig över om den kommer vara bra när jag får tillbaka den. Är den inte det så blir det ju tight med tid om den måste ändras lite till...
Vad jobbigt det där med din ring :( blir med sur när de säger en sak, och sedan stämmer inte det. Hade själv problem med min vigselring, där de sa att jag kunde få rabatten när jag hämtade ut den, men sedan fick jag inte det iallafall. Dock hittade jag sedan en lapp där de faktiskt hade skrivit att jag skulle få rabatt, så jag fick pengarna 3 veckor senare...
Det är irriterande när man planerar som en galning för att allt ska bli perfekt, och så blir det inte det. jag försöker glädjas åt det som blir det iallafall :) Fick hem mina servetter i dag som jag sååååå gärna ville ha till bröllopet, och de är perfekta :) Det är sådanna små saker jag glädjer mig åt :)
Är extremt nervös över vilket väder det blir. Enligt prognoserna blir det regn och åska HELA dagen. fan fan fan! Har ingen backup-plan heller, och är beroende av vädret!
Kommer att ha vigseln utomhus, och fotografering direkt efter, men nu svajar planerna rejält kan jag säga...
Är ni lika nervösa?