2012-07-07 Fler än jag?!
Hejsan alla 20120707´s Vackra & lyckliga brudar!
Vi ska med gifta oss den 7/7 i Hova kyrka under riddarveckan, när jag läser era trådar blir jag lite nervös för ni har planerat så länge. Så jag kommer säkert fråga er massor men vi planerar för full.
Vi ska ha ett riktigt riddarbröllp då min blivande man är riddare Sir Lancelot. Vi har en speciell liten historia då vi träffades just för 20årsedan på Hova riddarvecka men då kunde vi inte tala för jag kunde ingen Polska & han ingen svenska/eng. Men kärleken har ju inget talat språk :)
Vi gjorde lite försök att hålla kontakt men det var svårt. Men vi glömde ALDRIG varandra och hittade aldrig riktigt rätt efter detta. Men i sommras gjorde jag ett nytt försök att nå han på FB fick en träff och det visade sig att han bodde 3 mil från mig talade Svenska och vi hade gemensamma bekanta. Men det bästa av allt var att han kunde leva upp till den dröm ja haft om denna vackra man i 19 år! det var som om de 19 åren inte funnits, vi tog vid där vi sluta, hittade hem så att säga.
eller som den romatiska blivande mannen sade- jag har varit i det heliga landet i 19år, DU har alltid bott i mitt hjärta. Nu har jag kommit hem för att hämta dig!!!
Så då kändes det rätt att "fira" 20 års jubileum med bröllop just på den plats vi träffades.
Jag ska nu ta och fortsätta läsa allas inlägg kan nog ta en stund det är ju endel ;)
Fortsatt trevlig helg alla kramen