Inlägg från: vilja |Visa alla inlägg
  • vilja

2012-07-07 Fler än jag?!

Den här tråden vill jag vara med i. Om allt går enligt planerna så gifter vi oss i New York den dagen.

Vill så gärna planera allt nu på en gång, men pga valet av plats så har vi ingen aning om vem som kommer. Inte lönt att titta på restauranger än då hela programmet kommer omarbetas om vi bara är familjen.

Vi ska skicka inbjudningarna så snart de är klara, med OSA i December.
    Fram tills dess får jag helt enkelt avvakta med planeringen. Tråååkigt!
    (insåg inte att det är så här roligt att planera bröllop  

• vilja

Ja, det börja verkligen bli pirrigt nu! 
    Vår största issue är just nu dansen. Försöker sätta ihop en koreografi men det är svårt att komma igång på kvällarna när man är trött efter jobbet osv. 
    Utöver dansen och en del småsaker så har jag bara bantningen kvar...kanske ska slå två flugor i en smäll och bränna fett genom intensiv dansträning varje kväll Tungan ute 

• vilja

Igår blev jag hippad och jag blev helt ställd. Eftersom vi gifter oss utomlands och då jag har två helt skilda vänner-gäng så hade jag inte alls räknat med någon möhippa men de hade kontaktat varandra och jag hade den mest underbara dag någonsin. 

När jag om några år summerar bröllopet i stort så kommer just detta vara ett av de allra starkaste minnen för jag har nog aldrig kännt mig så älskad och uppskattad.

Idag blir det till att träna på dansen, allt annat är klart eller ligger på "vänt" av olika anledningar och det känns underbart att kunna ha en pysselfri-söndag för en gångs skull. Det var längesedan sist

• vilja

vår dag var också perfekt! Jag är så otroligt glad att vi valde New York. Nu har vi alltid en ursäkt att åka dit :)
    Happy "1 month anniversary" tjejer!

Gapstow Bridge i Central Park

Brooklyn Bridge och Manhattan i bakgrunden

• vilja

oj, skrev visst fel bro :) det där är nog manhattan bridge (inte så noga Flört )

• vilja

Sofi 88: vad roligt! grattis till förlovningen :)
    vi hade med oss 12 gäster, vilket jag är väldigt glad för. Först var jag tveksam och visst var det ibland lite jobbigt, men nu i efterhand ångrar jag inte det alls. Det var så mysigt att fixa hår ihop med tjejerna, hålla pappa tryggt i handen påväg mot altaret osv,  att dela ens lyckligaste stund med sina närmaste helt enkelt.

(men däremot så bjöd vi inte alla, vi valde medvetet att utesluta hela släkten för vi ville bara ha våra "riktiga" nära vänner)

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!