2012-07-07 Fler än jag?!
Tack för tipsen, Halens kunde jag inte se för tillfället. Klänningen från Ellos var supersöt men skulle helst ha silverfärgad eller iaf med något silver i den. Men jag har börjat tänka i mörklila banor oxå, vi kommer att ha vitt, mörklila och silver som färgtema! =)
Klänningen från Lindex var verkligen något jag skulle kunna tänka mig, men tyvärr fanns den inte rätt storlek till äldsta dottern som har 128/134, den var bara upp till 122. Har tidigare kollat klänningar på vanliga klädaffärer men just storlekarna blir ett problem då de tillhör olika "avdelningar" på barnsidan och jag vill gärna att de har likadana klänningar! Men tack för tipsen, blir jätteglad för all hjälp jag kan få! =)
Har hittat några andra klänningar från littlefairis och även på littleprincess, får ta gubben till smakråd och se om vi kanske kan fastna för någon tillsammans! =)
Förstår att du vill ha silver , när man bestämmt något så vill man ju ha det
Ja, svårt när barnen är olika stora Jag köpte från vanlig affär till mina tjejer, och får nog sy in lite på minstingens klänning då det inte fanns i hennes storlek så köpte större .. :)
Hoppas ni hittar något :) :)