lovingyou skrev 2011-11-10 05:47:13 följande:
Vi gifter oss också 7juli:)
Jag drömmer massa mardrömmar hela tiden att allt blir fel . mest att jag har en säck till klänning. Kanske för att jag inte köpt någon klänning än
Ush ush vaknar i panik, måste nog ta tag i saker snart så att drömmarna försvinner..
Mår ni andra bra? Inga mardrömmar
Haha, jag drömmer mardrömmar titt som tätt. Misstänker att jag har vissa inslag av bridezilla i mig. Några av mina senaste drömmar: Inatt drömde jag att en rrandom tjej jag aldrig träffat förut dykt upp på bröllopet och hon hade på sig mina brudskor och hade typ förstört dem och ville inte lämna tillbaka dem. För någon vecka sedan drömde jag att vi kom ut på kyrktrappan och så hade min klänning hasat ned så att mitt ena bröst stack ut. För ytterligare några veckor sedan drömde jag att jag kom till frisören 40 minuter innan vigseln och skrek i panik att hon var tvungen att göra någonting med mitt hår. Kunde inte förklara vad jag ville att hon skulle göra och skrek till slut "men du får väl bara locka det eller något!!".
Känns som att jag är galen i mina drömmar, men bättre det än i verkligheten. Min kompis som gifte sig i somras sa att hon känner igen alla mina drömmar och att hon också har drömt dem. Tur det.