KirsiLaa skrev 2011-08-09 11:27:31 följande:
Åh, vad häftigt! Fick lite idéer där. Dessertbuffén till exempel verkar jätterolig. :)
*haha* Ja, den var uppskattad. Fick dock förklara för en gäst som stod och slog sin tärning om och om igen och såg smått fundersam ut och sa '....men jag vill ju ha chokladpudding?' ,att det bara var att ta vad man ville ha, och att tärningen bara kunde användas som hjälp vid beslutsångest :)
sweet skrev 2011-08-09 12:35:39 följande:
WOW! Vilket häftigt bröllop. Ni verkar ha haft koll på planeringen iaf
, väldigt mycket roliga saker.
Tack för att ni delar med er, är så roligt att läsa om sånt här.
Tack - och nej, vi hade mycket tur och fantastiska gäster som gjorde att det mesta löste sig ändå ;) Hoppas på att inspirera någon till mera galenskaper.
Pinkgrape skrev 2011-08-09 12:42:34 följande:
Hur kan jag ha missat denna tråden?! Jag som varit SÅÅÅÅÅ nyfiken på ert bröllop :D
WOW!
Så fina ni var. Vilket bröllop. Vilken tid och energi ni lagt ner och vad fint allt blev. Jag blir alldeles tårögd när jag läser och tittar. Grattis så väldigt mycket till er och så roligt att er dag blev sådär fantastisk! :)
*haha* Spara tårögdheten till ditt eget bröllop, du kommer att få en fantastisk dag!
Har ju mest spaltat upp allt rent faktamässigt, men det är alltid roligt om någon kan få inspiration eller idéer utifrån det vi skapat.