Innehållsförteckning på läpsylen?
Jag fick också en och innehållsförteckning finns på insidan av locket :) Jag tror tanken är att den ska lukta vanilj, för det står "Vanilla fragrance" :P
Jag fick också en och innehållsförteckning finns på insidan av locket :) Jag tror tanken är att den ska lukta vanilj, för det står "Vanilla fragrance" :P
Jaha okej, då har den väl blivit utsmetad eller något :/
Nu blir det på engelska, kopierar bara rakt av vad som står.
Contents: Petrolatum, White mineral oil, Hexadecanoic acid, Beeswax, Lanolin, Ceresin, Titanium, Dioxide, Vitamine E acetat, E216, Metylparaben, E320.
Vanilla fragrance
Kan ju säga att jag kan inte använda den, kliar som bara den på läpparna!
Haha så smart var inte jag, att pröva på handen. Nåja, får väl skylla mig själv då :P
Ingen aning. Detta är ju dock något som skickats gratis, vet inte om varan sålts här. Made in China är den då ;P haha
Reklam, visserligen, om man bär den med sig ut och någon råkar se. Annars.. behöver de verkligen göra reklam för sina medlemmar?
Något jag reagerade på var den handskrivna adressen på kuvertet. Är vi så få medlemmar att de orkar sitta och skriva allas adresser och skicka ut sånt där :P
Aha :P
Ok, har ju inte med tråden att göra men jag spenderar hellre för mycket tid här än struntar i mitt bröllop, fick reda på igår att min kompis som gifter sig en månad innan mig låter sina svärföräldrar planera för att de inte tycker det är kul! Hellre dör jag!