• Kattpoet

Innehållsförteckning på läpsylen?

Fick  en av eras  reklamutskick idag med en läpsyl eller vad det är, det finns ingen innerhållsförteckning på den och den luktar  perfymigt så jag undrar bara vad innehåller den? 

• Svar på tråden Innehållsförteckning på läpsylen?
  • Kattpoet

Jag gifte mig för ett år sen.  Vad som skrämmer mig är att när det gällde en tävling så frågade de mig i ett mejl om min adress....  och då fick de det nya namnet.

Det borde väl ha vetat om min adress endå..   

• Pinkgrape
    11juni2011 skrev 2011-08-08 15:17:49 följande:
    Meh!!! Vad är det ni snackar om?? Har ni fått lypsyl?? Här ekar det tomt i brevlådan, bortsett från det gamla Willysbladet  Fuskigt!
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:26:20 följande:
    Jag fick inte heller något. 
    Dottern kom springades med posten idag och där fanns ett kuvert, öppnade det och hittade en lapp där det stod "Hej! Vi vill visa att vi uppskattar våra medlemmar. Därför skickar vi en liten present till dig!" och i låg något som jag först trodde var en kylskåpsmagnet, men visade sig vara ett typ lypsyl. Jag blev väldigt full i skratt. Inget märkvärdigt, såhär ser det ut :)

Här, på insidan locket, är som sagt innehållsförteckningen.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • jessica p

jag har inte heller fått ngt...:((

• Silketuss
    Pinkgrape skrev 2011-08-08 15:33:47 följande:
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:26:20 följande:
    Jag fick inte heller något. 
    Dottern kom springades med posten idag och där fanns ett kuvert, öppnade det och hittade en lapp där det stod "Hej! Vi vill visa att vi uppskattar våra medlemmar. Därför skickar vi en liten present till dig!" och i låg något som jag först trodde var en kylskåpsmagnet, men visade sig vara ett typ lypsyl. Jag blev väldigt full i skratt. 
    Pinkgrape, antingen får vi andra också en sådan i posten, eller så borde de väl ha skrivit att de vill visa att de uppsakttar  vissa av sina medlemmar??
  • Pinkgrape
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:48:41 följande:
    Pinkgrape, antingen får vi andra också en sådan i posten, eller så borde de väl ha skrivit att de vill visa att de uppsakttar  vissa av sina medlemmar??
    Ja, jag har väl inte sagt något annat? Jag berättade bara vad som stod på lappen som jag fick hem. Kanske står något helt annat på de andras lappar som också fått hem, vad vet jag? Kan ju vara så att alla inte fått idag heller, utan det kanske kommer senare under veckan då. De kanske bara hann skicka ett visst antal/dag eller något.
  • förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:48:41 följande:
    Pinkgrape, antingen får vi andra också en sådan i posten, eller så borde de väl ha skrivit att de vill visa att de uppsakttar vissa av sina medlemmar??
    VIP du vet ;)
  • förlovadflicka
    Pinkgrape skrev 2011-08-08 15:59:53 följande:
    Haha ja, det är nog så ja ;P
    Fast det är rätt bra, tänk vad du, jag och kattpoet sätter igång detta forumet liksom :P
  • Kattpoet

Samma på min lapp, jag stör mig fortfarande att de skickade något utan att fråga om lov.

• förlovadflicka
    Kattpoet skrev 2011-08-08 16:33:18 följande:
    Samma på min lapp, jag stör mig fortfarande att de skickade något utan att fråga om lov.
    Vadå, varför skulle de fråga om lov?
Svar på tråden Innehållsförteckning på läpsylen?