Efter hur lång tid?
Efter hur lång tid tillsammans förlovade ni er?
Efter hur lång tid tillsammans förlovade ni er?
Hade varit ihop nästan 2 år (bott ihop i nästan 1 år) när vi förlovade oss, och när vi gifter oss har vi varit ett par i minst 11 år! Shit vad tiden sprang iväg!
efter ett år och 7 månader :)
Efter 13 månader tilsammans förlovade vi oss Exakt på 4 årsdagen då vi officiellt blev ett par gifter vi oss!
Vi va tillsammans i 2 år innan vi förlovade oss =) så har vart förlovad nu i ca 8 mån, planerar bröllop sommaren/hösten 2012/13
Oj vi blev tillsammans 2000-2001 någongång och förlovade oss i februari 2004 har jag för mig, jag friade ;)
det enda jag är säker på är att vi gifte oss den 11 december 2010. Vi har inte så bråttom vi.
Vi hade varit tillsammans i 4 år och bott tillsammans i 3 år när vi förlovade oss. Ungefär 1 år efter förlovningen gifter vi oss.
Vi hade varit tillsammans drygt 2 år när vi förlovade oss. Och vi gifter oss ganska precis två år efter förlovningen.
Träffades 18/3-09.
Flyttade ihop 1/11-09
Förlovade 5/6-10
Bröllop 2/6-12
Hm. Vi träffades i november 2010. Flyttade ihop 1/1 2011, förlovade oss 5/1 2011, ska gifta oss 1/10 2011 och har en bäbis i magen med bf 14/11 2011. Hade dock spiral så döm inte för hårt. Men allt känns helt rätt.
Efter 5 år som par och sambos nästan exakt lika länge så förlovade vi oss i juni i år. Bröllop blir det förhoppningsvis nästa sommar.
Vi blev tillsammans 8/2-2007.
Vi flyttade ihop så fort vi kunde, men eftersom vi bodde på varsin sida av sverige
var man ju tvungen att hitta jobb först, så i början på september 2007 flyttade vi ihop.
Vi var säkra på varandra & kunde ha förlovat oss mycket tidigare, men sambon ville
vara klar med skolan & ha jobb först, så att vi hade råd med bröllopet.
Nu blev det att han doktorerade istället för att jobba, men då får man ju lön,
så han friade 1/5-2011.. Gifter oss gör vi 7/7-2012 :D
Efter 5 år tillsammans friade till slut den blivande mannen och nu 13 månader senare är det dags för vigsel.
Vi blev ihop i april förra året efter flera år av vänskap, sen flyttade vi ihop i augusti förra året (i en ny stad - så vi hade nästan bara varandra till en början) och han friade nu för tre veckor sedan. Så ett år och fyra månader ungefär :)
Vi förlovade oss efter två år och två månader ungefär, och då hade vi bott ihop i drygt ett år :)
Vi förlovar oss på vår 5-årsdag den 9/9.
Vi träffades 22/5 2007
Jag flyttade in efter 8 månader.
31/3 - 2010 förlovade vi oss och nu den 3e september blir det bröllop och vi är fortfarande nykära. Helt fantastiskt!
Vi träffades första gången 24/2 2009. Ungefär ett år senare flyttade jag in hos honom. Vi förlovade oss 29/7 2011. Planerat bröllopsdatum är 30/6 2012. Sambon/fästmannen ville absolut ha bröllopet inom ett år, och i början av sommaren, så så fick det bli