• Erika83

Svärmorstråden!

Jag har verkligen inget att gnälla över. Min blivande svärmor är toppen. Hon är kärleksfull och visar verkligen att hon tycker om mig. Hon visar att hon är glad över att jag är tillsammans (snart gift) Flört med hennes son.

Tror inte jag kunde önskat mig en bättre svärmor... Solig

• Erika83
    Aniara4 skrev 2011-08-25 18:51:01 följande:
    Inga svärmorsproblem här heller faktiskt. Min svärmor är visserligen inte den mest översvallande människa jag mött, men hon har aldrig varit något annat än vänlig och omtänksam och anstränger sig för att vi ska ha en bra relation. Dessutom har jag en bonussvärmor, svärfars nya fru, som är otroligt varm och gullig på alla sätt.

Blivande maken har heller inga svärmorsproblem, min familj avgudar honom. Nästan så det irriterar mig ibland eftersom de förstås inte sett hans sämre sidor och inte alltid förstår varför jag blir så irriterad över vissa saker han gör. Hans familj och vänner har mycket större förståelse för mig, ha ha.
    Det där senare bekymret känner jag igen. Glad Mina föräldrar älskar verkligen min sambo o han är en i familjen precis som jag är en i hans familj.  Men dem ser inte heller hans sämre sidor o förstår inte riktigt när jag blir irriterad, han som är så snäll, gullig o rolig. Skrikandes O visst absolut han är verkligen allt det men han är ju mänsklig så han kan göra mig såå irriterad ibland. Där kan jag lättare få med hans mamma på min sida... Oskyldig Glad
Svar på tråden Svärmorstråden!