Svärmorstråden!
Vi har aldrig kommit överrens, och hon har alltid lagt sig i, från att hon fick reda på att jag var gravid (hon snokade runt i vårat rum under en fikastund) då hon krävde att jag skulle göra abort, till att byta gardiner och anklaga mig för att "tvinga" hennes son att göra val han egentligen inte vill, hon "känner ju" honom bäst.
Kommer aldrig att glömma när jag var gravid med vårat första barn, så pratade vi om namn, hon ville att dottern skulle heta Ylva, medans vi hade tänkt nå annat, och hon höll på att tjata om det där.
Samma med efternamn, barnen har mitt efternamn eftersom det är lite historia bakom os.v Medans han har ett traditionellt sson- namn. Men huua, det kan hon inte acceptera!
Så det ska bli intressant nu att se hur det ska bli när dom får reda på att vi ska gifta oss (har inte hunnit så långt i planerna än) och när HAN ska ta MITT efternamn, hihihohohaha!
En envis gammal och otrevlig kärring är vad hon är, jag har lärt mig att säga ifrån nu, ibörjan var jag tyst som en mus!
Men nu kan hon inte köra med mig längre, och då hatar hon mig ännu mer, men vad ska jag göra, det är ju hon som inte kan uppföra sig, inte jag