• Jossen

Svärmorstråden!

Pagnie skrev 2012-07-22 18:19:09 följande:
    Nu har det blivit så att vi ska flytta från vår stad och flytta till samma stad som svärmor och svärfar bor i. Vi har inte hittat en lägenhet än så vi kommer bo hos dom en månad eller två och jag tycker att det ska bli SÅ roligt. Älskar verkligen mina svärföräldrar och jag hoppas den här tiden kommer ge oss ett ännu bättre förhållande.
    Jag är verkligen avundsjuk på dig! Såklart inte missunnsam, men ååh vad jag önskar att jag tyckte om min sambos föräldrar. Han mamma är bland de värsta personerna jag träffat och tanken på att hon ska delta på mitt bröllop får mig att må både fysiskt och psykiskt illa. Helt sjuk!
    Jag hoppas att det kommer hinna ändras innan dess. Håll tummarna för oss allihopa  
  • Jossen

Jag håller faktiskt inte heller med. Jag är inte glad att jag har henne. Däremot önskar jag henne inget ont och absolut inte att hon dör, vilken hemsk tanke. Men tyvärr är det mest för det skulle bli så tråkigt stämning här hemma, inte för att hon skulle försvinna. Jag kommer aldrig sakna henne, OM relationen fortskrider som den är nu. Det vet jag.  

Svar på tråden Svärmorstråden!